← Atgal

Unruly Knygos pristatymas Vilniuje

Unruly Knygos pristatymas Vilniuje

2007-03-26 15:38:50

Kovo 23 dieną (penktadienį) 18 val, Adomo Mickevičiaus Muziejaus, esančio Bernardinų g. 11 (priešais Šv. Onos Bažnyčią. Įėjus pro vartelius/duris eiti į tiesiai į kiemą ir leistis žemyn į "rūsį"), poezijos menėje vyks Margaritos (Unruly) knygos „Nukelk kojas nuo mano sapnų“ pristatymas, kurio metu galima bus įsigyti autorės knygų ir norintiems viršelyje Margarita galės brūkštelt keletą žodžių :)

Pristatymo metu gros ir dainuos Ekurybos autorius "Vėjas"

Jei nežinote kaip rasti - www.maps.lt - visada padeda :)
Jei reikės, galėsiu pasitikti.

Atvykdami nepamirškite pasiimti su savimi gerą nuotaiką:)

Ketinantys atvykti praneškite autorei, kad ji galėtų sudaryti dalyvių sąrašą, iš anksto dėkoju.

Laukiam Jūsų:)



P.S. pristatymo metu knygos kaina bus 10 Lt.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-03-27 11:13:27

Labai džiaugiuosi, garbioji Unruli, kad Tamstelės knygos pristatymas įvyko gražiai ir įdomiai. Mintyse aš buvau kartu su visais atvykeliais į šį šventišką ir įsimintiną renginį. Gaila tik, kad nepajutote mano buvimo ir per atstumą negalėjau įsigyti knygos. Linkiu, kad ji nebūtų paskutinė, kad taptų pirmu laipteliu į tikrą pripažinimą. Žydėkit ir kurkit savo ir visų Jūsų skaitytojų džiaugsmui. Gal kada ir man pavyks perskaityti knygą tokiu intriguojančiu pavadinimu:-))

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2007-03-26 18:09:57

na labai faina buvo , daug šiltų žmonių , spindinčiomis akimis. ypač faina Margarita tiesiog mielas , gražutis , nuoširdus žmogus. tokia jauna ir jau daug pasiekusi . šaunuolė!;)

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2007-03-20 19:58:33

Įspūdingas viršelis.

Tikiuosi būti ir įsigyti Tavo knygelę.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2007-03-19 16:33:36

Seksualus nepaprastai viršelis:)

Bet gal toks ir turi būti atsiželgiant į pavadinimą knygos:) Ir šiuolaikines mados tendenciojas:)

Knieti pačiupinėti knygos turinį:) Tikiuosi pavyks atbildėti ir man:)

Vartotojas (-a): malaja

Sukurta: 2007-03-16 18:58:21

gaila, bet tikrai per toli gyvenu - kitam Lietuvos pakrašty, tiesiog neįgalėčiau atvažiuoti (dėl laiko ir kelio, ne ko nors kito!)

Tačiau labai džiaugiuosi išeinančia knyga, tikiu, kad jaunimas ateis, tikrai nebūsi viena, miela Margarita !

Gražios tavo šventės!

Vartotojas (-a): gungnir

Sukurta: 2007-03-15 22:23:02

Margarita, manau, kad bus daugiau žmonių, nei tau atrodo:)

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2007-03-14 17:39:57

Sveikinu Autorę!

Tos dienos 10 val. ryto privalau būti Vilniaus centre, bet iki 18 val. išbūti sostinėje, matyt, nepavyks (labai jau „išsunkianti" bus rytinio susitikimo programa).

Gražios Jums, Margarita, šventės.

Nuoširdžiai, Vladas B.

Vartotojas (-a): Riva

Sukurta: 2007-03-14 16:59:00

tep, jeigu pametėsite, tai Riva pasirašo :)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-03-10 23:14:21

gal gali nors virseli parodyti mums

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-03-10 23:13:59

o kokia tai tavo knyga? kas joje rasoma?

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-03-10 23:08:05

nenusimink, tikrai ateis poezijos myletojai. ju Vilniuje pakankamai yra. tik reikia geros reklamos. paskelbk studentu susiburimo vietose, paskelbk filologijos,literaturos studentu tarpe. buk aktyvi reklamos brance, nes nuo to priklauso tavo vakaro sekme.

dziaugiuosi uz tave ;-)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-03-10 22:56:55

mieloji, nebūsiu, nes gyvenu labai toli nuo Vilniaus. Be to, esu dalykiniais reikalais pakviesta į Airiją.

Noriu sukurti emigrantų, gyvenančių Europoje rašytojų sąjungą. Tad darbuojuosi iš peties. jau susilaukiau profesionalios rašytojos iš Londono M. J. palaikymo ir pagalbos.

gerų, gražių tau akimirkų tavo dienos proga