← Atgal

Sveikiname vasario konkurso nugalėtoją Barabą!

Sveikiname vasario konkurso nugalėtoją Barabą!

2007-02-27 08:52:00

Vasario mėnesio skelbtame konkurse „Pažaiskime: aš būsiu išbadėjusi hiena, o tu – kaulas“(citata iš L. Carrolio „Alisa stebuklų šalyje") dalyvavo dešimt autorių. Jie paskelbė septyniolika kūrinių. Išrinkti geriausiąjį buvo kaip reta sudėtinga, nes kai kurie autoriai konkursui pateikė po kelis kūrinius. Vertinimo komisija pastebėjo amicos, unruly, Žemaitukės konkursinius kūrinius, tačiau ilgiausiai svarstyklių lėkštelės supo du autorius: monobite ir Barabą. Abiejų kūriniai talpūs, įtaigūs, vaizdingi. Ir vis tik ta svarstyklių lėkštelė, kurioj suposi Barabo „Haikiškai“ nusvėrė. Sveikiname vasario konkurso nugalėtoją Barabą! Dėkojame visiems dalyvavusiems konkurse (skelbusiems kūrinius, komentavusiems ir vertinusiems).

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-03-02 17:32:43

Sveikinimai Barabui! :)

Anonimas

Sukurta: 2007-02-27 19:39:44

Oi, Cure, Cure... Ką Jums pasakyti? Klystam visi. Ir tai gerai matosi iš mūsų klaidų kad iir šių komentarų sakinukuose.

Anonimas

Sukurta: 2007-02-27 15:06:03

Ačiū už gilias mintis kūryboje. Nuoširdūs sveikinimai nugalėtojui!

Anonimas

Sukurta: 2007-02-27 14:43:58

Dėkui visiems, tiek už gerą žodį, tiek už kritiką.

Noriu pasiūlyti moderatoriams paskelbti monobite nugalėtoju:) Galime juk pirmąjąme puslapyje dviese tilpti:) Nes jo eilėraštis taip pat trumpas:) Juk būtų įdomiau:)



Dar kartą visiems dėkui:)

Anonimas

Sukurta: 2007-02-27 12:39:09

nuoširdžiausi sveikinimai! :)

Anonimas

Sukurta: 2007-02-27 11:48:18

Ir man kaip tai hienai - jai kaulas akin įstrigęs, man Barabo - "Haikiškai". Nesidžiaugs ji kaulu, neapsidžiaugiu aš " Haikiškai".

Norėtųsi, kad konkursus laimėję kūrinėliai būtų prasmingesni, įdomesni.

Nesugebam?

Tikriausiai.

Anonimas

Sukurta: 2007-02-27 10:06:02

Sveikinu, Barabai :)