← Atgal

Kvietimas dalyvauti apklausoje

Kvietimas dalyvauti apklausoje

2007-02-11 20:02:02

Prašome dalyvauti apklausoje „Kokių žinučių svetainėje norėtumei“.
Apklausa forume adresu:
http://www.ekuryba.com/forum/viewtopic.php?t=646&postdays=0&postorder=asc&start=0

Apklausa vyks iki vasario 24 d.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-02-12 11:22:13

"Ką tai reiškia?" Geras klausimas. Na moderatoriai tarkit žodelį kitą. Man pasidarė įdomu. Jaučiu, jog žmonės kalba nuoširdžiai (kadangi čia būnu retai tai to nemačiau ir nepajaučiau) :)

Anonimas

Sukurta: 2007-02-12 10:31:54

"Kuo gyvena kaimynas galima sužinot perskaičius jo užrašus. Tai kur kas humaniškiau nei knaisiotis po svetimas žinutes... - Tari"

Taip, galima. Bet užrašai būna irgi visokie. pvz. mūsų šaunioji illi kurį laiką sugebėdavo ten nukopijuoti visų užkliuvusias žinutes. Taip reiškėsi jos kūrybiškumas ir tai yra puiku. Tiesa, po poros metų ji panoro, kad žinutės taptų privačiomis, nes kogero pavargo bartis su kitomis nuomonėmis. Juokinga ane? :)



Bet tu nesupranti paprasto dalyko. Nuogiausi mes esam savo kūryboje, negi ir ją slėpsime? Noriu tik pasakyti, kad paslėpę žinutes, nepataisysite svetainės mikroklimato. Dabar čia žmonės gerkles vieni kitiems kandžioja ir man liūdna dėl to. Nors kita vertus. Galima ir išlošti, pasislėpę nematytume kokie esame nebrandūs. Ta prasme, kartais paskaitai kūrinį ir sugebi pamatyti kažką nuostabau. Nueini pas tą žmogų į svečius ir atrandi, kad jis toks pats neūžauga kaip ir tu :)

Anonimas

Sukurta: 2007-02-12 09:46:46

Balsavau, bet dabar gailiuosi. Nuotaika tokia bjauri, kad sugrąžinti į ankstesnę būseną atrodo, kad neįmanoma. Nebent prisigėrius alaus. Poetai papilkėjo arba sunykusiais sparnais krenta iš dangaus. Intelektualūs žmonės faktiškai prisipažista, kad nemoka būti tokiais ir

jiems reikalingi gardai, draudimai ir t.t. kad neleistų jiems išvirsti vagimis, skundikais, plepiais, šnipais ar dar kuo. Bijosi savęs, bijosi kitų.

Anonimas

Sukurta: 2007-02-11 22:46:16

Karsanata, atsitiktinis svetimų žinučių ir atsiliepimų skaitymas leidžia pajausti, kuo gyvena kaimynas šioje svetainėje. Jei tarkim esi su hiper dideliu ego, tai tau tas gali ir nerūpėti. Man rūpi kiekvienas žmogus. Ta prasme kai jam blogai, man irgi blogai kartu su juo. Kai jam gera, aš džiaugiuosi, net jei nepažįstu to žmogaus. Juk čia internetas, čia hakeriai, manai vaikiškai pasislėpusi išsaugosi kažką intymaus?

Anonimas

Sukurta: 2007-02-11 22:36:13

tai aktyviai balsuokite. balsavimas bus negaliojantis, jeigu prabalsuos mažiau kaip pusė vartotojų. tada jau spręs moderai.

Anonimas

Sukurta: 2007-02-11 22:26:01

O tai atsiliepimai po kūrinių irgi bus vieši arba ne? Gal dar sugalvokite "atsiliepimai ir žinutės parodai", "kūriniai vieši arba ne". I visa tai tam, kad gražiau save parodytumėt visuomenei ir nesusibartumėt tarpusavyje: dėl tolerancijos stokos vienas kito minčių atžvilgiu.

Viešumo vengėjams. Man atrodo, kad jūs persistengiate taip preciziškai maskuodamiesi. Prarasit dalį pasaulio. Galima aišku gyventi ir vienam arba dviem, bet krūvoje linksmiau. Jūs nesuprantat ką prarandat. Bendravimas yra dovana. O kalbėtis "troleibuse" yra smagu :) Galima, juk rašyti metaforom, užkoduoti ar dar kaip nors. Jūs ką be fantazijos :)

Baikit slėptis nuo vaikiškų baubų. Pats metas paaugti :)

Anonimas

Sukurta: 2007-02-11 21:49:58

kodėl tokia niūri prognozė. niekas niekur nemosuos jokiais rezultatais. gerbiama visų nuomonė.