← Atgal

Romantinis vakaras Pagulbyje

Romantinis vakaras Pagulbyje

2007-01-20 09:14:27

Maloniai visus kviečiame 2007 m., sausio 20-ą dieną, 16-ą val., į vilniškio bardo Vėjo (Vaidoto Mineikio) koncertą Pagulbyje.

Bardas Vėjas: „Kviečiu į Pagulbį – poezijos, sustabdyto laiko ir gaivių vėjų kraštą. Rojalio kambaryje praversime duris į dainų erdves. Užsuksime į praeitį, į svajonių rūkus. Ką gali žinoti – gal pažvelgsime ir į ateitį. Kartu su Jonu Bagdonavičiumi pabandysime sukurti harmoningą įvairių stilių ir nuotaikų mozaiką. Gal tapsime artimesni jums, o jūs – mums.“

Romantinis vakaras – tai mielas, romantiškas pasibuvimas Pagulbio prieglobstyje. Vyksmas vyksta Rojalio kambary, žvakių šviesoj, visuotiniam gerume... Trukmė ~1,5 val. Po to – arbatos gėrimas bibliotekoje. Vykstantieji atsineša lauknešėlius su maistu, gėrimais (ne alkoholiniais). Bendravimas vyksta dar 1,5 val., o gal ir ilgiau. Gal ir žymiai ilgiau...

Pagulbis yra Alantos parapijoj šalia Janonių Marijos koplyčios.
Daugiau informacijos: www.pagulbis.lt

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-01-30 10:39:13

Kaip jus ekurybieciai zaviai, siltai bendraujate. Net baltas pavydas apsnigo mano sypsena ;-)

Anonimas

Sukurta: 2007-01-28 21:22:19

Labai gaila, kad nebuvau, gaila, kad buvau toli...

Anonimas

Sukurta: 2007-01-28 19:16:36

Mieli Vėjau ir Jonuk,



kiti, dalyvavę mielame pasibuvime tą vakarą, kai skambėjo nuostabios Jūsų dainos, aiškina, kad buvo malonu girdėti Jūsų dainas, gitarų akordus. Nežinau – verkti, pasigerti (nors to nepraktikuoju) ar ką kitą daryti, bet negaliu prisijungti prie taip kalbančiųjų. Nors klausiau sąžiningai, nors ausys nesiilsėjo, bet ... negirdėjau. Gal taip buvo todėl, kad buvau apsalęs, kiekviena širdies, kiekviena visos mano gyvasties ląstelė buvo užburta, įsijautusi keliavo vedama Jūsų dainų, Jūsų muzikos... Turiu koncerto įrašą. Jį klausau kai būna sunku, norisi atsivėpti ar pasikrauti naujiems darbams. Savijauta kartojasi.



Ačiū, mieli Vaidai ir Jonai,



kad tapau turtingesniu dvasiškai, kad turiu dar vieną šaltinį pasikrauti. Dainuokite, grokite, kurkite, tobulėkite, džiuginkite savo ir aplinkinių sielas. Dainuokite po vieną, dainuokite abu, dainuokite prieš vėją, pavėjui, kartu su vėju...



Dar vienas to vakaro priminimas ir pastebėjimas Vaidui:



„-Kodėl pasivadinote būtent Vėju?



-Gimiau pirmame, augau antrame, gyvenu ketvirtame aukšte. Tolstu nuo žemės, neturiu šaknų, kaip vėjas. Todėl ir pasivadinau Vėju“.



Nežinau, kaip kitiems, bet man atrodo, kad Tavo šaknys labai stiprios ir plačiai išsikerojusios: nuo pajūrio lygumų jos įsikibusios iki Rytų Aukštaitijos kalvų. Tavo šaknys raizgosi žemės lopinėlyje, kuris vadinasi Lietuva, su savo protėvių dvasia, Kazimiero apeigine liepa Pagulbyje, žuvėdromis pajūryje, uodais Labanoro rezervatuose... Kai tokios šaknys, nė kiek nesistebiu, kad jų „viršūnėlės“ skverbiasi net į žmonių sielas...

Atsiliepimas is http://www.pagulbis.lt/articles.php?lng=lt&pg=1075

Anonimas

Sukurta: 2007-01-27 16:12:57

O kaip tas renginys praėjo? Įdomu sužinoti.

Anonimas

Sukurta: 2007-01-18 18:07:17

Didžiausio pasisekimo, garbusis Vėjau, šiame renginyje! Gražaus ir įsimintino dvasinio pabendravimo visiems, kurie atvyks į romantinį vakarą Pagulbyje, kur ir mano pėdos įmintos:-))))