← Atgal

Konkurso Lapkričio legenda rezultatai

Konkurso Lapkričio legenda rezultatai

2006-12-01 12:51:41

Konkursui pateikta 14 darbų (14 autorių).
Komisiją sudarė moderatoriai: Melisa, Barabas, Ramunė, Jovaras, Ezmė.
Aukščiausio vertinimo sulaukė šie darbai:

1. JuodaVarna „Kaip miškadvasė priglobė lapkritį"
2. klajūnė „IR DIEVAMS TAI NESVETIMA"
3. Žemaitukė „Kaip žemėj, taip ir ten..."

JuodosVarnos tekstas nominuotas už tai, kad jos kūrinys labiausiai atitinka legendos žanrą, yra įtaigus, kalbėjimas spalvotas ir vaizdingas, turtinga kalba (pasakoms būdinga dalyvinė forma, vaizdingi būdvardžiai), įdomi idėja.
Jai skiriamas pagrindinis konkurso prizas – baltas-pilkas-juodas šalikas.

Klajūnės tekstas apibūdintas kaip nestokojantis humoro, nuoseklus ir vientisas darbas.
Žemaitukės – pamokanti istorija ir autorės gabumai eiliuotai regzti siužetus.
Klajūnė ir Žemaitukė gaus spec. paskatinamuosius prizus.

Nuoširdžiausi sveikinimai laureatams.
Dėl prizų atsiėmimo / išsiuntimo susisieksime asmeniškai.

Nenusiminkite tie, kurie nelaimėjote, visų jūsų pastangos vertos dėmesio. Nuo jūsų legendiškų dvasių taip nukaito lapkritis, kad net prasidėjęs gruodis varvina prakaitą.
Linkime sėkmės kituose konkursuose!

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-12-02 17:48:02

Taurija, baik purkštauti. nepatinka, varyk iš čia. niekas tavęs čia nelaiko. prašau neįžeidinėti vartotojų.

Anonimas

Sukurta: 2006-12-02 10:12:28

Taurija:

beabejo niekada nebus menas įvertintas objektyviai. Juk kiek žmonių tiek nuomonių. Bet sutik, kad Juodos Varnos puikus, skaidrus, išdirbtas tekstas. Ar gi ne?

Anonimas

Sukurta: 2006-12-02 10:10:58

Lėja:

nemanau, kad nedalyvavę konkurse gali prisiskirti save prie nugalėtojų

Anonimas

Sukurta: 2006-12-01 19:20:32

Mes Sveikinam Varniukę,

Klajūnę,

Žemaitukę

Išliksite legendom

legendom mums byloją

Arbatos tai pakvieskit

ir mus į kavinukę

juk mus visus Ramunės

jau angelai globoja.:)))0

Anonimas

Sukurta: 2006-12-01 18:36:54

Dar kartelį perskaičiau nugalėtojos tekstą. tautosaka dvelkiantis. Liuks. Smagu, kad tituliniame lape liks visą mėnesį.

Anonimas

Sukurta: 2006-12-01 17:44:33

VALIOOOOOOOOOOO... dar kartelį Juodai varnai! ir kitoms nugalėtojoms. šaunuolės!!!

Anonimas

Sukurta: 2006-12-01 17:31:22

Sveikinu nugalėtojus! Pagarba Varnytei, kuri neseniai sėdėjo mano mašinoje.

Anonimas

Sukurta: 2006-12-01 17:17:38

Nuoširdžiai sveikinu visą nugalėtojų trejetą! Sėkmės visuose gyvenimo vingiuose ir kūrybos baruose bei bareliuose visiems, kurie dalyvavo ir dar dalyvaus konkursuose.

Anonimas

Sukurta: 2006-12-01 14:41:10

sveikinu laimėtojus