← Atgal

Žemaitukė: DĖKUI, BRANGIEJI...

Žemaitukė: DĖKUI, BRANGIEJI...

2006-10-11 07:49:12

Padėka už dalyvavimą Jonavos poezijos klubo „Šaltinis“ renginyje, o taip pat ir nuo manęs asmeniškai už gražią draugystę eKūrybiečiams: IXAON, TIESMUO, Pliumpt, Awtorius, Cast, Nuodai, Riva, Reinik, Ramunėlei.
Mūsų draugams: Kastyčiui Petrylai (bardas), Gražinai Žaglinskienei (bardė), Antanui Stugiui (poetas, karikatūristas),
Daliai Milukaitei (poetė).

Spalio 7d., 14 val., Jonavos Kultūros centro Meno galerijoje „Homo ludens“ salėje vyko miesto poezijos klubo „Šaltinis“ rengiama šventė „Palydėkime rudenį...“. Kaip ir kiekvienais metais, į savo šventes kviečiame garbingus svečius. Dalijamės savo kūryba, keičiamės knygomis, patirtimi.
O šiemet man dar teko ir tokia laimė suburti šiltam pabendravimui dalelę savo virtualių eKūrybos draugų.
Buvau tiesiog sužavėta. EKūrybiečiai, drąsiai dalyvavote programoje, skaitėte savo kūrybą. Kėlėte mūsų puslapio prestižą. Labai didžiavausi visais – kuo daugiau tokių žmonių LIETUVOJE.

Ypatingai noriu padėkoti gerb. IXAONUI už Jonavos žmonėms suteiktą informaciją apie literatūrinę svetainę www.ekuryba.com. Tai kelias į bendravimą, į šviesą. Kuomet žmonėms sunku pasiekti vienam kitą, tokia svetainė – tarsi antrasis kvėpavimas. Žavėjausi tolerantiška eKūrybos įkūrėjo kalba ne tik aš, bet ir žiūrovai.

Šventė vyko labai šiltai. Grojo, dainavo „Rasakila“ ansamblio akordeonistai, šoko „Bonus“ sportinių šokių kolektyvo jaunimas. Svečių turėjome iš Anykščių, Kėdainių, Kauno, Vilniaus, Radviliškio, Ukmergės ir t. t. Galėjome kitus pamatyti ir save parodyti.

Po oficialiosios dalies visi dalyviai buvo pakviesti į kavinės „Nijolė“ banketų salę tolimesniam kūrybiniam pabendravimui. Svetelių pavaišinimui. Kaipgi Jonava nepamylėtų savo prietelių – taip nebūna šiam žaliam kampelyje ant upelės Neries kranto. Po vaišių kavinėje susirinkome visi eKūrybos kolegos (na, išduosiu – pas mane). Glaudžiu rateliu susėdę, džiaugėmės duota galimybe mūsų susitikimui. Liejosi kalbos, gitaros verkė (turėjom juk du bardus pašonėj).

Užfiksavome malonias akimirkos nuotraukose. Nesame profesionalūs fotografai, bet... regėsite – šiluma sklido. Kuo vienas kito arčiau, tuo šilčiau juk. Tikrai gaila, mielieji, buvo jus išlydėti. Laikas paukščiu pralėkė. Juk, kai esi laimingas, lyg smėlis pro pirštus džiaugsmas byra. Linkėjau visiems širdyje laimingai sugrįžti... Bet juk tikėjausi – ne paskutinį kartą susiburiame. Patikėkite, tikrai yra puiku sutikti draugą.
Aš visada manau, kad internetinis bendravimas nėra koks šaltas žinučių rašymas, žmonės čia gyvi, mylintys, kūrybingi, draugiški.

Nepamirškit Jonavos ir manęs, susibursime dar ne kartą.
Su didele meile visiems, ne tik buvusiems, bet visai eKūrybai, tariu: dėkui, brangieji, dabar aš dar stipresnė – draugai šalia.

Žemaitukė

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-10-11 22:53:47

Dėkoju Žemaitukei ir Ramunei už išsamią informaciją apie renginį Jonavoje, o Rivai - už nuotraukėles iš ten. Taigi, nors ir nebuvau kur "alų midų gėrė", bet nemažai sužinojau, todėl jaučiuosi tartum ten buvęs ir esu labai patenkintas:)))

Anonimas

Sukurta: 2006-10-11 14:08:18

Įkėliau nuotraukas į skyrių renginiai.

Anonimas

Sukurta: 2006-10-10 20:51:26

Ačiūūū Anuškai už gerą dūšią,tikiuos susitiksim per Poezijos Pavasarį :))*

Anonimas

Sukurta: 2006-10-10 16:32:45

Džiaugiuosi, kad maloniai bendravote.