← Atgal

Naujienos

Respublikinis poezijos konkursas „Mūsų bočių takais“

Autorius: Goda | Sukurta: 2019-09-05 11:45:52 | Komentarai: 0

Dėmesio – Konkursas! Šiaulių rajono literatų asociacijos organizuojamo respublikinio poezijos konkurso „Mūsų bočių takais“ nuostatai

Poezijos konkursas „Prasmių sfera“

Autorius: Goda | Sukurta: 2019-08-06 16:49:30 | Komentarai: 2

​Lietuvos rašytojų sąjungos Kauno skyrius skelbia poezijos konkursą, kurio vienintelė dalyvavimo sąlyga – autentiška jūsų kūryba!

Haiku skaitymai Sename kluone

Autorius: Goda | Sukurta: 2019-06-05 09:32:36 | Komentarai: 0

2019 m. birželio 15 d., šeštadienis, nuo 13:00 iki 21:00 Adresas: Kanavos g. 7, Papiškių kaimas, Kauno raj. (Apie 5 km. nuo Zapyškio),  kur vyks naujo lietuvių autorių haiku rinkinio sutiktuvės.

Haiku konkurso „Pavasario versmės“ 2019 rezultatai

Autorius: Goda | Sukurta: 2019-05-31 06:38:07 | Komentarai: 4

Šio pavasario konkurse (Kukai) dalyvavo 28 autoriai ir pateikė konkursui 70 trieilių. Konkursiniai darbai pagal eiliškumą buvo suvesti į sąrašą ir nenurodant trieilių autorių išsiųsti konkursantams el. paštu. Autoriai, dalyvavusieji konkurse, vertino vieni kitų darbus skirdami balus trims jiems labiausiai patikusiems trieiliams. Susumavus, štai, kaip pasiskirstė balai.

Nauja Pranciškos Reginos Liubertaitės knyga (NE)PRADINGĘS NAMŲ JAUKUMAS

Autorius: Karilė | Sukurta: 2019-05-28 11:42:33 | Komentarai: 2

Sudarant ir komponuojant prozos rinktinę, buvo pasitelktos keturios prozos knygos: Atminties keliais (2000), Praeities elegija (2005), Šauksmas (2004–2005) ir Nuotraukos atminčiai (2009), taip pat pateikta vienuolika naujų miesto tematikos novelių – sąlyginių, feljetoniškai ir net groteskiškai žaismingų, estetiškai brandesnių, kuriose ne tik grožimasi ar šiurpstama, baisimasi, bet miesto žmogaus įspūdžiai tampa vientisais vaizdais. Šioje prozos knygoje itin stipri gamtojauta, mitologinių motyvų cikliškumas, namų ir žemės darbų rituališkumas, žaismė, spalvingi mergaitės, moters, motinos sielos peizažai, tautosakiniai psichologizmai. Labai svarbūs auto (biografiškumo) ženklai, gal net pabrėžtina lietuviška prigimtis, namų jaukumo ieškojimas.

Haiku konkursas — Pavasario versmės 2019

Autorius: Goda | Sukurta: 2019-04-09 12:17:03 | Komentarai: 5

Vis skaisčiau saulėjančios dienos, pirmi pavasario lietūs ar sugrįžtančios šalnos, pumpurai pumpurėliai, gluosnio šakos, trupinančios šviesą gležnais lapeliais, štai, pražysta vyšnios, obelys ar magnolijos — kokios patrauklios akiai įprastos vietos tampa, o kur dar paukščiai, skelbiantys žinią apie pavasario stebuklą – visuotinį Atgimimą... Haiku kūrėjai ir besidomintys haiku kviečiami dalyvauti konkurse „Pavasario versmės“ 2019.  Konkursinius darbus (iki trijų haiku) pateikti iki gegužės 15 d.

Rašytojos Lazdynų Pelėdos literatūrinės premijos kūrinių konkursas

Autorius: Goda | Sukurta: 2019-04-09 18:30:24 | Komentarai: 0

 Akmenės rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyrius kartu su Akmenės krašto muziejumi, Viešąja biblioteka maloniai kviečia dalyvauti rašytojos Lazdynų Pelėdos literatūrinės premijos kūrinių konkurse. Konkurso pradžia – balandžio 1 diena, pabaiga – rugsėjo 1 diena.

Haiku konkurso „Rudens vijoklis“ 2018 rezultatai

Autorius: Goda | Sukurta: 2018-12-01 17:01:34 | Komentarai: 6

Kartu su rudeniu pasibaigė ir haiku konkursas „Rudens vijoklis“. Konkurse dalyvavo  25 autoriai, kurie publikavo svetainėje 57 trieilius. Atsiųsti konkursiniai darbai pagal eiliškumą buvo suvesti į sąrašą ir nenurodant trieilių autorių išsiųsti konkursantams el. paštu. Autoriai, dalyvavusieji konkurse, vertino vieni kitų darbus. Susumavus, pažvelkime į rezultatus.