Paaiškės!

Santrauka:
Impresija
Labai svarbus KGB organų žodis iš jų bunkerio, buvo žodis ,,Paaiškės“. Tai buvo – kad neapsirikčiau – 2009 metais, rudenį. Jie mane kankino taip smarkiai, kad surašiau raštą ,,Kas čia parašyta yra tiesa“ ir pradėjau jį desperatiškai dalinti ir siuntinėti aplinkiniams žmonėms. Išsiuntinėjau eletroniniu paštu beveik visoms skyriaus, kuriame dirbu, darbuotojoms Lietuvių kalbos institute. Kai kuriems Instituto darbuotojams šį tekstą dalinau parašytą ir popieriaus lape. Gaujelė labiau kankindavo ir už dalijimą, bet aš jau nepaisiau. Apmąstydavau kam dabar duosiu. Iš štai apsisprendžiau duoti savo tekstą ir poetei Daliai Saukaitytei. Bet. Sukaupęs daug ryžto vos pakilau žengti link jos kabineto į pirmą aukštą, staiga... pliūpt ir įjungė KGB srutos baisų, iktol retai buvusį, kankinimą! Ne tik kankinimą įjungė, bet ir žodį man į ausis pasiuntė. Žodį ,,Paaiškės!!!“. Vadinsi, geru keliu einu, jeigu paaiškės nusikaltimas tų, kurie mane kankina nuotoliniu būdu ir mintis seka. Ir vis tiek nunešiau jai tą raštą ,,Kas čia parašyta yra tiesa“. Pravėręs duris sakau ,,Gal jūs galėsite man kaip nors padėti...“, ir padaviau teksto lapelį – lapą sulankstytą į aštuonias dalis. Ji paėmusi iškart išlankstė ir pradėjo garsiai skaityti, bet aš nieko nelaukdamas uždariau jos kabineto duris ir kęsdamas žiaurų, nežmonišką kankinimą grįžau į savo darbo kambarį, (kuris 120-tas).
 
2014 m.
Jonas Baranauskas

2017-06-10 04:48:36

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Komentarų nėra...