Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-10-22 15:03:58

tęsinys bus. kada? nežinau. kuriant man laikas neturi prasmės.
ačiū spika už pastabas. būtinai atsžvelgsiu.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-10-20 01:09:37

Perskaičiau tikrai labai susidomėjusi, tik kai kur man užkliuvo:1) mIgloje; 2)...žvilgsnis apsitraukė rūsčia migla, tapo aštrus, varstantis horizonto tolius BENE su pasigėrėjimu, o su laukinio medžiotojo atsargumu.3) Dar SYKELĮ(gal geriau būtų – sykį, kažkaip solidžiau) akimis akimis pervėręs tolimą horizonto liniją...4) Jis bėgo IMPULSYVIAI( pagal tekstą gal geriau instinktyviai, nes impulsyviai– kada veiksmas vyksta- užgęsta ir vėl kartojasi vienoda amplitude), nemąstydamas, visiškai atsiduodamas...5) Kilo veržlus ir nesulaikomas, nežinia iš kur ir KODĖL, nes prieš...(man tas Kodėl nepatiko, gal kaip nors kitaip išsireikšti. Užkliuvo ir skyrybos klaidos.O pradžia tikrai intriguojanti, lauksiu tęsinio.

Anonimas

Sukurta: 2010-10-19 23:57:44

Nepriekaištingai puikiai pateiktas Askalonto paveikslas susidomina ir jo tolimesne istorija.
Skaitysiu.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-10-19 23:47:43

Pradžia labai gera, irgi sudomino. Lauksiu tęsinio.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2010-10-19 23:12:39

Gyvas ir sudominęs kūrinys, kurio tęsinio su malonumu lauksiu, juolab kad fantastikos esu ištroškęs kaip keliautojas vandens. Tokių dalykų apmirusiam skyreliui ypatingai reikėjo ir tebereikia.
Kol kas šio teksto nedrįstu nei teisti, nei giedoti jam ditirambus. Manau, kad vėlesni skyreliai išryškins visą paveikslą.