Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-03-03 16:24:50

hm.. o kam tiek DAUG daugtaškių? Manau, ju per daug ir to reiktu vengti, jie čia mažai kur reikalingi. Tekstas neblogas, bet, manau, kad tarkim "Mano sustojusi širdis svajoja apie žiemą, virstančią pavasariu.Lieka atmerktų akių suledėję žali akivarai, kuriuose nardo albinosės snaigių žuvelės" šis sakinys nebūtinas.. Jis, mano nuomone, ten nesiderina..

Anonimas

Sukurta: 2006-02-25 22:52:24

...daugiau gyvenimo sakote - jo ir taip per daug. Atsimerkit ir apsidairykit - net vemti verčia..
Ačiū.

Anonimas

Sukurta: 2006-02-25 22:51:18

O aš štai paprieštarausiu gerb. Vlabur. Meilė- kas tai yra meilė? Ar ji tikra?Cheminės reakcijos, iš kurių išspaudžiami banalūs, melodramiški kūrinukai, nebent prie to pridedama kažkiek sielvarto, tikros širdgėlos, arba tos pačios mirties (kaip prieskonio ant prėsko kepsnio). Mirtis yra tikra, natūrali ir neišvengiama - nereikiagyventi taip, tarsi jos nebūtų.
O kam baltą - užmaršties, ramybės ir nebūties (savotiškospalaimos) spalvą pakeisti, gašliais raudonais kūniško malonumo atspalviais?
Šito daryti, mano nuomone, tikrai nereikia.
Duagiau gyvenimo sakote.. jo ir taip per daug.

Anonimas

Sukurta: 2006-02-22 09:59:52

sauniai. tik tas 21gr is filmo:)
ir gal per daug sniego ir jo atmainu

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2006-02-21 13:25:19

nežmigsiu- praleista u
mirties demonai siauteja? ne kas

Vartotojas (-a): sniega

Sukurta: 2006-02-21 13:00:08

Neseniai taip pasitraukė man brangus žmogus. liko juoda skylė. juodesnė už juodą. visam mano gyvenimui. ir pyktis.