Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-02-19 23:06:54

drisiu pati pakomentuot shita savo kurinuka.spalvos ishkreiptos,nes viskas vaizduojama kazkokioj paralelinej erdvej,karnavalas, dekadansas.heroje nelaiminga.ilgisi, nori verkti, bet juk dykumoje nelyja lietus?todel maskuojasi kauke kaip teatro scenoje.asharos virsta stiklo karoliukais..kuriu ji nerinks, nes tanatos pradas valdo tuo metu.o kates riksmas-erotinis momentas,primenantis kad ir ji tai patyre.deja, eros-tanatos eina kartu,todel ishvyksta traukinys...

Anonimas

Sukurta: 2006-02-19 22:30:53

"tavęs trūksta šalia, kad pajusčiau erzinančiai kūną persmelkiančią pilnatvę." ir "Apimta ekstazės kimiu balsu rauda balta katė" šitos eilutės man labai patiko - šaunuolė ;) kūrinys neblogas, geras. Man patiko. Tiesa, "Mėlynas apelsinas ant stalo- oranžinis vynas žalio krištolo aptrupėjusioje taurėje.Graudulio adatėlės bado verkti nebesugebančias akis.Kaip visada, dykumoje nelyja lietus" ši vieta man kažkaip nesiriša su visu kūriniu... Manau, be tos vietos (o gal tiesiog reikia ją pakeisti? galbut..) butu kur kas geriau. Šiaip kūrinys neblogas. Jaučiama pažanga.