Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Metctlis

Sukurta: 2006-08-25 09:34:44

TAip pat ne pirmą kartą girdėtas, bet jis žavingas, kažkur sieloje jautčiant jos dvasios dalelę, ir meilę šiai moteriai,pagarbą...

Anonimas

Sukurta: 2006-02-17 03:54:22

jau skaiytas kurinukas...bet geras.vaizdingas.kraupi ir beprote grafiene pavaizduota vaizdingai-vampyre...o p.s...man kraujas patinka,ash jo nebijau bet ir grafiene but nenoriu...

Anonimas

Sukurta: 2006-02-14 21:12:52

Stingdantis. Prikausto dėmesį, net patys sakiniai parašyti tokia maniera, parinkti tokie žodžiai, jog atrodo, kad skaitai istorinį, bet labai įdomų kūrinį, kuriame pabaigoje kažkas turi nutikti. Pabaiga nelabai patiko, galbūt per daug žiauri. Užtat post scriptum patiko :)
surstelėjusį --> sūrstelėjusį

Anonimas

Sukurta: 2006-02-13 22:07:38

gal kiek per daug pompastiskas. ir tas PS visai nereikalingas-arba kitoks turetu buti-tartum "pasakeliu is rusio" pabaiga butu. per daug tiesmuka.
kas gerai-- - man patiko. tikrai. labai sklandziai ir tuo paciu israiskingai parasyta. gal kiek tema girdeta,taciau labai graksciai isreiksta. galu gale toks jau zanras;)
laukiam daugiau.

Anonimas

Sukurta: 2006-02-13 21:56:29

Na, norėčiau pasakyti nebent tiek, jog esu autorius, o ne autorė. Trumpai prisistatysiu - aš Armis.
Pabaiga, nėra mano asmeninės, pavojingos mintys, galinčios nuvesti nežinia kur, tai tik "rašytojo išmonė", arba taip vadinama licentia poetica. Tai tiek...