Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2009-10-01 11:09:31

Žavu, kad eiliukas sukėlė tiek nevienareikšmių diskusijų. Reiškia, reik rašyt ir toliau.

Vartotojas (-a): genys

Sukurta: 2009-09-30 22:59:45

:)

Sakyčiau, labai per drąsu tai vadinti balade. Greičiau tiesiog daina, kadangi baladė yra gana apibrėžtas žanras, turintis labai konkrečias ypatybes, kurių nematau tavo kūrinyje.
Kvepia paauglyste. Šmaikštu ir tai ganėtinai žavu. :)

Patarimas ateičiai.
Kai angliško žodžio skambesį bandai pritaikyti rimui ir jį sulietuvini su apostrofais, reikia rašyti pasviruoju šriftu, mat tą anglizmą padarai kaip slengą arba žargoną (pvz., Hardcore'o).

Sėkmės kūryboje :)

Anonimas

Sukurta: 2009-09-30 21:57:01

Dėėėėkui!Ačiū už argumentuotą kritiką visiems :)

Vartotojas (-a): Nematomas

Sukurta: 2009-09-30 21:30:38

Super! Man labai patiko rimas ir be kita ko puikiai parinkti skoliniai. Vietomis, žinoma, naivokas, bet kadangi eilius kiek ilgesnis nei įprasta, stipriosios vietos atperka viską su kaupu. O man labai patiko. Netgi žaidimo pavadinimas ("Guitar Hero") čia atrado savo vietą :) O tai liudiją šį darbą esant moderniu, kaip ir užuominos į "one.lt', pavyzdžiui.

O šiaip tai nors aš ir negaliu objektyviai vertinti eilėraščių, nes pats jų nekuriu ir niekada nekūriau, man atrodo, kad kiekvienas posmelis yra puikiai sulipdytas ir kiekvienas jų galėtų būti kaip mažas, savarankiškas kūrinėlis. Visi posmeliai tarsi vientisas vėrinys, tačiau kiekvienas atskirai taip pat kažkuo patrauklūs. Ir didžioji dalis na tiesiog puikiai surimuota... Negaliu atsižiūrėti. Be kita ko autorius neblogai išlavinęs tokį šmaikštoką stilių, todėl prie tokio elėraščio greitai priprantama.

Prasčiausiai super! Taip ir toliau!

Vartotojas (-a): Mlle Rien

Sukurta: 2009-09-30 20:49:12

Asmeniškai man be anglizmų skambėtų ne taip, jų čia reikia. O šiaip tai atviras kalbėjimas ir tikrai jaučiasi - nuoširdus. Taigi, už tą nuoširdumą, nors kai kurias vietas derėtų taisyti. ;]

Anonimas

Sukurta: 2009-09-30 20:25:05

Manau, kad mes visi esam turėję/turim draugų, kurie pasidavė/pasiduoda tam 'masinimo' efektui. Dėl asmeniškumo, tai taip, trūko kantrybė, sužinojus vieno draugo poelgius, stengiantis pritapti. Mes tiesiog nemokame iš savęs pasijuokti ir pažvelgti į viską su ironija. Dėl anglizmu: gal kiek ir per daug, bet šitas eilėraštis gimė pamačius Atikos dainos pavadinimą Lovesongas. Tiek iš mano pusės

Anonimas

Sukurta: 2009-09-30 19:54:33

Vienoj vietoj užsižvengiau ir jei ką tavo dėka būčiau paspringęs ir palikęs raitytis ant grindų.

Už mintį bei idėją giriu - man patiko. Tik bėda, kad na negaliu, negaliu ramiai žiūrėti į visokius anglizmus. Tiesiog man jie nepatinka. Suprantu, jog tavo idėjai jie buvo reikalingi, bet gal vietomis per daug?...

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2009-09-30 19:46:45

tai yra gana asmeniška ir gal nereikėjo to skelbti visiems?