Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2012-12-23 20:35:19

fainas rimas, šiaip eiliuojama labai gerai, tik ta mintis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-01-29 09:34:08

Nežinau koks čia Dievas?..
mano santykiai su Beribiu, tikrai ne tie, ir ne tokie, ir ne apie tai, kaip jūs čia... bet eilėraštis šis jūsų, krikščionybės interpretacijoje interpretuojant Beribį, organiškas ir dinamiškas; man eilėraštis atrodo labai šaunus.

žodis puikiai suvaldytas, gražūs tačiau žinomi įvaizdžiai, ir vis tik, taip gražiai netikėtumais juos gebėta supinti eilėraštyje tarpusavyje, (kada įvaizdžiai žinomi, tai padaryti sunkiau - sukurti netikėtumus - netikėtus posūkius minties.) eilėraštis labai dinamiškai vystomas kryptingai į trečią posmą, kuris sukuria verčia visą daugiasluoksnį eilėraštį suskambėti minčių atžvilgiu.

(tik nuomonė, vieno iš skaitytojų apie jūsų tekstą.) gal šiek tiek jame pritrūko tokio atspindžio kaip "lyrinio herojaus KETINIMAS" - kažkaip motyvacijos: /ko jis prabilo į Dievą/, ar buvo paklaustas ir atsako Dievui ką ketina veikti... tame, na taip, dyvinokai. jei tą dalyką sustygavus, tada, visai puikus eilėraštis.)

Anonimas

Sukurta: 2010-01-14 12:35:40

Įkrautas. Tik antroj eilutėj "į kaktą" norėtųsi keisti "kaktoje"

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2010-01-12 22:16:51

tai ka prisidirbai, nuodemingasai? ;)

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2009-09-28 12:47:35

Pabaiga net labai optimistinė...

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2009-09-17 18:02:01

Versmingai, visais atžvilgiais, į kamuojantį abejonėmis klausimą - kodėl esu kaip ir kiekvienas savo krikšto vergas?. Pabaiga įžūloka, o gal drąsi, bet tuo ir sudrebina, kaip priešprieša tam nuolankumo sąstingiui...
Tikrai svarus, išbaigtas ir įdomus darbas.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-17 16:54:37

Klausimai sau - gerai.
"kuris iš vyro kūno išplėšė pirmąją moterį" - nuostabu.

Vartotojas (-a): CureLT

Sukurta: 2009-09-17 11:17:00

Sužavėjo.

Tikslios, aiškios mintys. Daug emocijos. Ir svarbiausia - nėra pykčio. Tik klausimai.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-16 16:28:01

prisiminiau vynine :) ...geras darbas.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-15 20:22:18

darbas patiko, jei ne ta paskutinė žinoma mintelė/retorika, kad niekas mirtimi nesibaigia, sakyčiau, jog darbas ir originalus (taip norėjosi išskirtinės ir pabaigos - o juk ji ir galėjo karūnuoti klausiantįjį...:)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2009-09-15 19:00:34

kas per kančia čia girdisi ne jau tiktai
nuo krikšto priklausomybės šventėjimui,
o noris atvirkščiai (?)
Dieve, žiemop
sugrįš beprotis ir bedalis pas Tave -----

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2009-09-15 17:38:53

geras

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2009-09-15 17:16:32

Bloškiantis,smūgiuojantis,stiprus ir ...skausmingai liečia:( POEZIJA

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2009-09-15 16:19:26

Gal vietom kiek šventvagiškai skamba, bet visumoje stipriais klausimais Autorius remia.
Visada stebino jauno žmogaus toks gilus požiūris į religiją. O gal be reikalo stebina. Patiko kūrinys.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-15 15:30:21

Yra vietų dėl, kurių ginčyčiausi ir aš, kad ir "...kokiais žodžiais apginsi savo dievišką teisumą ir nuginsi pamišėliškas/ mano mintis? - Nubausi?..." . Man regis, jei kalbama apie mūsų krikščionių Dievą, jis pagal teoriją esti ne kerštingas, o gailestingas. Sutinku su apatiniu komentaru. Dar norėtųsi prisikabinti prie obuolio, bet čia jau tik ieškant priekabių ;)

O šiaip yra gerų minčių, ir netgi jaučiasi, jog tos mintys bendros - siejasi, jei ne su visa, tai dalimi visuomenės.

Ypač geras klausymas: "kodėl esu kaip ir kiekvienas savo krikšto vergas?" ištiesų įdomu, kodėl, juk Dievą žmogus ištiesų turėtų atrasti, o ne kitaip...

Pabaiga taip pat teigiama :)

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-09-15 15:19:24

...su Gediminu dėl Dievo bausmės pasiginčyčiau, kadangi Dievas mums davė laisvę rinktis, mes esame laisvi.., bet žodis - niekas mirtimi nesibaigia, mane nuginkluoja, nes darbas tikrai puikus. Mintys yra gilios- tarp šiapus linijos gyvenimo ir linijos - kančios su klausimu, o kas toliau?Darbas Gediminai neužbaigtas, nes ką parašėte galite tęsti puikiai toliau, mintis pagauta, o gal ir tema.Gilus.