Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2009-08-01 20:40:36

Puiki faktų interpretacija. Visai nesupykau, nors didžiai geriu šį garbaus atminimo "aktrorėlį". :D
Buvo linksma skaityti. O tie, kurie nesuprato (tylus kostelėjimas) - paprasčiausiai yra per daug rimti :) ))

Anonimas

Sukurta: 2009-07-31 18:44:35

Pradžioje galvojau, kad suklysta, vėliau - kad pajuokauta, priskiriant šį parašymą literatūrinės pasakos kategorijai, dabar matau - tiesiog nesuvokta šio žanro etimologija. Būsiu atvira, net gėda skaityti šį kratinėlį kaip pasaką (gėda, o moderatoriui net neatleistina). Atsiprašau ne už save šviesios atminties Sauliaus Mykolaičio, kad buvo pavartotas Jo vardas....

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2009-07-30 12:39:03

Labai šauniai. Informatyvu ir stilius pritraukiantis. Pasakai ir aš nepriskirčiau, nors, kaip interpretuosi viduje... geri suderinimai. Patiko :) Asmeniškai man - sukėlė nemažai minčių asmenybių evoliucijos tema...

Vartotojas (-a): Ferrfrost

Sukurta: 2009-07-29 23:54:03

Prisiminiau sovietines pasakas, jos mokė gėrio, išminties, ne taip, kaip dabartiniai skatina jauno žmogaus jausmų atbukimų, žemą išsivystymo formą ir smurtą.
Pradžia skaitant tai ese žanro man pasirodė. Buvo įdomu skaityti, nes kaip viskas prasidėjo nežinojau. Turininga! Jūsų gera kūrinio pateikimo forma.

Vartotojas (-a): dykumų rožė 7

Sukurta: 2009-07-29 21:58:01

Labai nuotaikinga toji pasaka priverčianti šypsotis. Ačiū.

Anonimas

Sukurta: 2009-07-29 20:44:16

...labai įdomu ir informatyvu. Patiko. Ir ko tik nebūna... :) Taip ir prisimenu Mikę su medaus puodyne... Taip, klaidūs gyvenimo keliai būna. Ačiū, Tamsele.