Vykusiai ir vaizdingai akimirka išsiliejusi žodžiais, stiklas - riba tarp to kas ne aš ir to kas aš, o ir ji dingsta, susilieja dvi tylinčios tikrovės, tapusios vientisu tylinčiu vaizdiniu, šiame tylėjime vien mintys, neįvardintos jokiais vaizdiniais ir begarsės, bet malonios, trokškulyje trikdo tylėjimą, bet jas išgąsdina keli nuriedėję lašai, jos atitrūksta ir pabėga. Nei minčių, nei lietaus - vien spengianti tyla ir klaustukas - kodėl taip...kokia iškalbinga tyla.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Ražas
Sukurta: 2009-06-14 20:36:07
Vykusiai ir vaizdingai akimirka išsiliejusi žodžiais, stiklas - riba tarp to kas ne aš ir to kas aš, o ir ji dingsta, susilieja dvi tylinčios tikrovės, tapusios vientisu tylinčiu vaizdiniu, šiame tylėjime vien mintys, neįvardintos jokiais vaizdiniais ir begarsės, bet malonios, trokškulyje trikdo tylėjimą, bet jas išgąsdina keli nuriedėję lašai, jos atitrūksta ir pabėga. Nei minčių, nei lietaus - vien spengianti tyla ir klaustukas - kodėl taip...kokia iškalbinga tyla.
Vartotojas (-a): išsišiepėlė
Sukurta: 2009-06-14 10:39:08
gera buvo skaityti... :)
Vartotojas (-a): skroblas
Sukurta: 2009-06-14 08:50:37
Tegul mintys liejasi laisvai, o ašrėlės ne. Publika reikalauja tęsinio :)