Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-09-25 23:38:47

Praskaidrino vakarą...tikrai juokinga...

Anonimas

Sukurta: 2007-09-20 23:44:02

:D
juokinga, bet tai labiau į dienoraščius tiktų, o ne į jausmus :)

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2007-09-20 23:21:12

Ir kas gi čia dabar??? Visų laikų vyrų statistinė odė papams... :)
Užjaučiu. Nejaugi boba Tave su papais nudūrė... :(

Vartotojas (-a): ančių virkdytoja

Sukurta: 2007-09-20 21:01:33

šelmis liūtas : )))

Anonimas

Sukurta: 2007-09-20 21:01:00

čia vyrai kalti :D

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2007-09-20 15:04:11

Ačiū, kad nors pavadinimas - "Apie laikus" :)

Anonimas

Sukurta: 2007-09-20 11:15:23

Tema įdomi pasirinkta, išpildimas grubokas, bent man per daug kampų palikta. :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-09-20 01:21:29

ir kaip čia viskas juokinga, tikriausiai paslaptis, kad juokas ima (bet nežinau ar tikrai) tame, jog visa tai yra teigiama labai rimtu tonu. kaip tame filme. Moksleivės jaunesniųjų, ir ypatingai vyresniųjų klasių negali lankytis geležinkelio stotyje, o ypatingai tuo laiku, kada pravažiuoja greitasis dyzelis - elektos traukinys, nuo tokios ir tokios valandos, (nepamenu laiko, kada tas traukinys tame filme pravažiuodavo) pavyzdžiui, Vilnius -Klaipėda. (nepamenu kokie ten buvo miestai, traukinys pravažiuodavo nestodamas žinoma, o stotyje rinkdavosi garbaus amžiaus moterėlės su vyrais, ir suspėdavo pamatyti ir aptarti, kokiame vagone kokią skrybėlaitę dėvėjo kokia pone, ir kokiais kvepalais kas buvo išsikvėpinę) . Tą visą taisyklę skaitė mokytoja to miestelio madam ku-ku, ir stotyje gaudė moksleives, ypatingai vyresnio amžiaus, kad jos kokios tokios (kaip iš kapitalistinio pūvančio pasaulio) nepasisiūtų suknelės, ar skrybėlaitės, pamačiusios kokią nors ponią milžinišku greičiu pravažiuojančiame greitajame traukinio vagone.; o traukinys pravažiuodavo labai greitai, kaip vėjas. tai čia tikriausiai KŪRINYJE jūsų, tą juoko bacilą sukuria tas tonas. "Užsirašykite ir įsikalkite sau į savo galvas"; aišku visa kita humoras. O papai pirmiausiai patinka ne vyrams o visiems naujagimiams, (ir mot. lyties, ir vyr. lyties,) maitinamiems krūtimi. Vyrams gal daugiau kažkas patinka, ne tik papai? bet negaliu tvirtinti, nes nežinau, juk neesu vyras, o vyrai turi visokių pasisakymų, kas jiems patinka moteryje, kitiems tik kojos patinka, o kitiems tik akys svarumas visas, ir t.t. daug visko prišneka, ką vertina moteryje, kiekvienas savaip. jau vien per teliką, jei tokie klausimai būna, įvairiai pasisako. O gal tai namiokas kad vyrai yra ne kas kitas kaip kūdikiai. Ir taip pasako apie vyrus, kad jie vis kaip vaikai.
Vykęs tonas, skamba juokingai dėl to tono, bet kategorija į lankas. Kažką supainiojote.

Anonimas

Sukurta: 2007-09-20 00:27:35

Ačiū, Angele :)
Lyrikos čia neįžvelgs tik diletantai. Vulgarumu kaltins degeneratai. Bla... bla... bla... pavarys Jonava. Visa kita bus NORMALIAI ;)

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-09-20 00:18:11

nu gi Ogio-yti... kokia čia lyrika?
tai tik realybė... tokia visiškai aiški ir tuoj tau pasipils kaltinimai dėl vulgarumo... bet Ogio-yti, iš manęs tai tų kaltinimų nebus... viskas gerai pasakyta, tik nesuvystei į poetinį rūbą... ir bla... bla...bla... va kas tavęs laukia...
o jei rimtai ir trumpai: NORMALIAI tu čia pavarei...