← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/9987

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): laukimas

Sukurta: 2006-12-23 18:28:21

Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo TavoTavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo TavoTavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo TavoTavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo TavoTavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo TavoTavo Tavo Tavo Tavo Tavo ......................................

Anonimas

Sukurta: 2006-12-23 14:48:38

Hmmm, rimuojas,-gerai.
idomus.
sekmes.

Anonimas

Sukurta: 2006-12-23 14:39:04

Būtų neprotinga neatkreiti dėmesio į žemiau parašiusiųjų pastabas.

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2006-12-23 11:49:06

ar galiu pasakyti kritiką?
rimas- primityvus.
metaforos- įdomios