← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/99863

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2022-10-01 10:40:12

Medis laukia žmogaus, nuolat dairos į kelią,
Gal pareis ir ilgai žvelgs aukštyn.
Akimis glostys žalią viršūnės šakelę,
Abiem rankom tvirtai apkabins.

Koks puikus jausmas apima beskaitant Jūsų eiles. Kad tai suprastų medžių kirtėjai... 

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2022-09-29 10:00:07

Medžių draugystė žmogui labai naudinga. Žali augalai susiurbia anglies dioksido perteklių ir prisodrina orą deguonies. Nustatyta, kad vienas medis išvalo penkis tūkstančius kubinių metrų oro. Spygliuočių miške, ypač jei jame daug kadagių, oras beveik sterilus.
Stipriausias energetinis laukas  yra ąžuolo.
Sakoma, kad ąžuolas gydo hipertoniją, pagreitina medžiagų apykaitą.
Ąžuolas švarina žmogaus mintis, pabuvus prie jo jaučiamas palengvėjimas.
Stiprią energiją turi ir akacija.
Prisiglaudęs prie akacijos kamieno žmogus pažvalėja, pasitaiso jo nuotaika.
Šermukšnio biolaukas padeda esant niūriai nuotaikai, kai sutrinka virškinimas ar blogas apetitas.
Klevas padeda atsipalaiduoti, mažina įtampą, ramina.
Kaštonas stiprina kraujagysles, saugo nuo peršalimo ligų, plaučių uždegimo.
Japonų medikai pataria pasirinkti kaštonų vaisių ir laikyti miegamajame.
Tiems, kurie skundžiasi inkstų, odos ligomis, naudinga pabūti šalia beržo.
 Linkusiems į depresiją, ko nors bijantiesiems negalima ilgiau užsibūti prie medžių vampyrų, tai tuopos, drebulės, alksnio, ievos. 
Man pabuvus prie žydinčių ievų, pradėdavo skaudėti galvą.

Tad saugokime miškus,nes jie mūsų turtas.
 
 

Vartotojas (-a): Blakstiena

Sukurta: 2022-09-28 17:26:04

Kaip gražu! Kokios mielos mintys! Ačiū.