← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/99561

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2022-06-17 20:07:37

Per ilgai užlaikiau, todėl pasidariau anonimu.  Atsiprašau.

Anonimas

Sukurta: 2022-06-17 19:58:58

   Mums atrodo, kad Dievas mato iš viršaus, deja, Dievas mus mato iš vidaus.
Jeigu nuoširdi žegnonė, tai kažkur skaičiau, kad: Mokslinio tyrimo instituto medicinos – biologijos technologijų laboratorijos bazėje Sankt Peterburge buvo atlikti tyrimai. Mokslininkai eksperimentais įrodė mistinę kryžiaus ženklo galią, kad jis užmuša mikrobus ir keičia vandens optines savybes.
Aišku toks kryžiaus ženklas bus beprasmis, apie kokį mano šviesaus atminimo močiutė sakydavo, kad viena ranka žegnojasi, o kita - kipšą tampo už uodegos.
   Izraelitai (Biblija) net keturiasdešimt metų - klajojo per smėlį ir ne tuščiom rankom, o su visa manta, su vaikais ir seneliais. Turėjo nueiti pėsčiomis per dykumas, per akmenis, kalnus ir t. t. Tą kelią jie galėjo nueiti per kokias keturias savaites. Kodėl taip buvo? Jie turėjo pasikeisti, pasimokyti. Turėjo būti nubausta už nepaklusnumą.
Lietuvių tautos kryžiaus keliai prasidėję miškuose prasitęsė Sibiro platybėse.