← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/91119

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Rena

Sukurta: 2017-07-20 10:32:23

Skaičiau, skaičiau, kol pagaliau  supratau - mažai žinau apie kai ką...

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-07-19 20:40:11

Atsiprašau, bet mano nuomonė apie Senną ir kitus lenktynininkus šiek tiek kitokia. Užsienyje lenktynininkų varomoji jėga - didžiuliai pinigai ir kas be ko plius garbė. Pas mus tarybiniais laikais buvo garbė plius apmokama pramoga. Man teko kažkiek teisėjauti. Tamsioji lenktynių pusė - avarijos. Visam gyvenimui įstrigo į atmintį vieno lenktynininko - šturmano žūtis. Išvakarėse prieš ralį auto - moto klube buvo pasitarimas lenktynininkų ir teisėjų. Etiniais sumetimais jo pavardės nerašysiu. Tada aš jį pamačiau pirmą (ir paskutinį) kartą. Jis iš visų išsiskyrė tiek išvaizda, tiek dalykiška kalba.
Sekančią dieną privažiavo klubo darbuotojas ir pranešė, kad nebelauktume šios mašinos, nes žuvo šturmanas. 
Tačiau niekas negalvoja, kad jam nepasiseks. Juos visus valdo viena mintis - laimėti bet kuria kaina. 

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2017-07-19 19:06:54

Nesikėsinant į turinį, štai pora pastabų apie rašto reikalus.
 
kad pasaulio dvasią pakylėti (… pasėti) > kad pakylėtų, kad pasėtų > kadangi
kad su bendratimi (ką n. padaryti) tikslui reikšti nevartotina (tai kalbos klaida, rusicizmas)
Eilėse vengtinas junginys Tam, kad, nepuošia ir prozinis apspręsta