← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/9025

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2006-11-27 17:52:35

ar 13, ar kt., bet... turi ta gatvė savus vidinius ženklus kiekvienam ja neaklai einančiam ir, aišku "Keistus ženklus"...

Vartotojas (-a): mundus

Sukurta: 2006-11-15 14:37:11

gerai apie namus... beprotnamėlis....

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2006-11-15 13:10:36

Pritariu Ezmei, "stuburas neblogas". Negaliu nesutikti ir su Aurimaz nuomone, kad "kūrinio "paveikslas"... sunkus". Praleidau jo žodžius BE GALO, nes aš galvoju, kad tik SUNKOKAS. Manyčiau, kad kiekvienas skaitytojas, o juolab vertintojas, žvelgia į Jūsų eilėraštį iš savo "varpinės", įvertindamas objektyviai arba subjektyviai. Bet faktas, jog nuomonės yra labai artimos, manyčiau, turėtų pašnibždėtį Jums mintį, ar nereikia dar kartelį grįžti prie šio kūrinio ir pabandyti į jį pažvelgti ne autorės, o skaitytojo akimis ir šį bei tą paredaguoti, nes geriausia, kai tai daro pats kūrėjas. Sėkmės:-))

Anonimas

Sukurta: 2006-11-15 11:12:36

Kai kurie žodžių junginiai man pykstasi tarpusavyje - regis, jau piešiu paveikslą, ir tik - op, viskas byra nuo kokios nors "autoironiškos". O tokie "Mažučiai teigiamo nusiteikimo ambasadoriai, Kuriuos kažkas pamiršo deramai sutikti" - iš viso sunkiai virškinami. Sakinys suprantamas, bet kokia jo reikšmė? Kokia jo vieta paveiksle?
Ir pats kūrinio "paveikslas" be galo sunkus - čia galvosūkis, kurį skaitant ima abejonė, ar jį verta spręsti.