Laisvas Vaidinimas, dalia žaidžia žodžiuose (Ir balsas aiškus kaip dalia, kuri lig šiol mane dar po pasaulį gano).
Paskaičius ilgėliau, o tariant trumpai, Bažnyčioje žodžiui erdvu. Minčiai taipogi.
Tiesa, pastebėjau, kad kai daug erdvės, prasideda ir gaudynės (teigi viena ir tuoj prieštarauji):
Vaidinimas: geriau praeitis, neturinti mirties, negu žvalgyti po dangumi pakištą dabartį, dieną iš dienos versti Grigaliaus kalendorių ir spėlioti: o kas ir kaip toliau? Ar pagaliau nenukris ir pats dangus?
Pranas: Ot, ir šį kartą man svarbiausia tai, kas ateina į galvą. Dabar. Tuoj pat.
Bet Vaidinimo ir Prano dialoginės gaudynės (man čiupt už kiškų, aš ant viškų) – filosofinė diskusija su savim, taigi viskas dėliojasi sava eiga, tik pabaigoj geriau būtų vis dėlto be galvos. Kam ta kepurė. Kam stabdyti polėkį.
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Pakeleivis
Sukurta: 2017-03-19 15:58:52
Laisvas Vaidinimas, dalia žaidžia žodžiuose (Ir balsas aiškus kaip dalia, kuri lig šiol mane dar po pasaulį gano).
Paskaičius ilgėliau, o tariant trumpai, Bažnyčioje žodžiui erdvu. Minčiai taipogi.
Tiesa, pastebėjau, kad kai daug erdvės, prasideda ir gaudynės (teigi viena ir tuoj prieštarauji):
Vaidinimas: geriau praeitis, neturinti mirties, negu žvalgyti po dangumi pakištą dabartį, dieną iš dienos versti Grigaliaus kalendorių ir spėlioti: o kas ir kaip toliau? Ar pagaliau nenukris ir pats dangus?
Pranas: Ot, ir šį kartą man svarbiausia tai, kas ateina į galvą. Dabar. Tuoj pat.
Bet Vaidinimo ir Prano dialoginės gaudynės (man čiupt už kiškų, aš ant viškų) – filosofinė diskusija su savim, taigi viskas dėliojasi sava eiga, tik pabaigoj geriau būtų vis dėlto be galvos. Kam ta kepurė. Kam stabdyti polėkį.
Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas
Sukurta: 2017-03-19 15:15:35
Nuostabu...
Vartotojas (-a): Vasara7
Sukurta: 2017-03-18 19:39:02
įdomiai susiskaitė, išmintis ir prasmė...