← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/89200

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2017-02-17 20:57:35

tegu...

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2017-02-16 19:04:53

kaip visada indausiška, todėl labai patiko

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2017-02-16 17:37:11

Visai galėtų būti poezijos (eilėraščio) kategorijoje. Nes yra asociatyvumo. Būties parafrazė. Nors apsieita be aukštų painių frazių beigi dejonių (tik naujagimis rikteli).
Tie gimusiojo sutiktuvių antrankiai (ceratėlė su skaičiais, uždedama gydymo įstaigoje-inkubatoriuje, panaši į ligos užuominą, o gal rodo tik mažytę dalį laukiančios visumos) virsta sveikojo laikrodžiu. Dovana-kortelė tik starto korta. Pradedamas ne tiksliai surašytas gyvenimas.
O visgi jis rėminamas skaičių (nuo pradžios, per laikrodį jie atseka iki paminklinės lentos).
 
Tikrasis gyvenimas prasideda nuo dūrio. Gal per naivu sieti su  Kristaus (siųsta) kančia, bet kraujo lašas karštas. Galima būtų ir širdies votus, ir įkaitusius akmenis įsivaizduoti ne kaip svilinančius užpakalį kur nors pakriaušėj ar Jaltoj, o kaip gyvenimo dykumą (bent jau pusdykumę). Ir angelas įsipaišo asociatyviai (nesgi juodraščių glamžymai galiausiai gali išvesti iš purvynų).
Ir pabaiga nevienprasmė. Angelas išvaduotų... Bet nesinori... Aiškus tas nepaleidžiantis, neapleidžiantis gyvenimo troškulys (ironiškas šmaikštukas tegu skradžiaiant drąsos; pageidaujama (tegu parašo) sterili pradžia viską tarsi nukenksmintų…  o kartu tai galimybė pradėti lyg naujagimiui).
Tarp gimimo ir mirties datų – mechanizmo eiga, laiko tėkmė.

Vartotojas (-a): Rena

Sukurta: 2017-02-16 12:26:53

Skaičiai, skaičiai, bet dar gera ir atmintis... 

Vartotojas (-a): Saulėlydis

Sukurta: 2017-02-16 06:31:24

Taiklu! Ir savam stiliuj.