← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/89059

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-02-07 21:27:06

Ko gero smiltelei pastatyti paminklą - per didelė prabanga. Štai, kad į akį gali įkristi, tai yra realu. 
Įdomios mintys.

Vartotojas (-a): sada

Sukurta: 2017-02-06 23:54:37

Atskrido žvirblelis čik čik či rykas
Užmins Pelėdai ant čeverykų :D  :)

Paskaitau Jus, Pranuci, prieš miegų ir ant dūšios tep gera, kad protingomis mincimis pasdalinote. Ačiū ir labas.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2017-02-06 21:21:13

Įžangą apie Laiką dar suprantu – Laikas nei kambario, nei laikrodžių, nei galvos chronometrų  nepaiso (Laikas ir jo galybė visuotinai išpažinta. Pažiūri į praeitį ir neužmatai, nesuvoki jo ribų begalybės. Ne kitaip, kai žiūri į ateitį; ir ten jis beribis, be kontūrų, ir ten jis amžinas. Nesąmonė išmokti tokią beribę esatį.)

Ikilopšinį molį (kaip pirmapradį tolį) savo mintele dar irgi bandau griebti. Bet vėliau pasiduodu...
Kas vyksta lopšio laike? Kodėl taip kruopščiai pasistengiama ištrinti ikilopšinę „molio“ atmintį? Baimė, kad bus išgirsta apie esybę, kurios ir Biblija nežino?
Oho. Niekas, turbūt nė pats Dievas. Ar mano laikrodys sugedęs? Ta prasme, kad mechanizmas nebesisuka?
 
Bet gerai. Kaip tik tokie siūbavimai – bandant aiškintis, kaip atrodo neramus lopšio laikas – ir sukelia sąjūdžius.