← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/87952

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-11-19 22:24:31

Išmanioji televizija gal orą atspėjo tokiu būdu: vienas kanalas pranešė, kad lis, o kitas - kad nelis? Ar ne? Manau, kad meilė išmaniajai televizijai liepsnoja ne dėl orų, o todėl, kad vieniems nereikėtų atkelti dubcės nuo sofos, o kitiems meilė kunkuliuoja, kaip vulkanas, "muilo operoms" arba tiesiog "muilui". 
Nereikia nusiminti dėl geltono šuns. Va, kai peršoks tvorą baltas šuo, tai teks sulėtinti žingsnius.

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2016-11-19 18:21:27

gražiai šokančios mintys, kaip tas jaunystės ruduo...

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-11-19 14:59:11

Gerai, kad be tuščiai verksmingų tiradų – trumpasis žanras pakankamai sutalpina. Pavyzdžiui:
kad buvo gyvenimas ir neišmanusis, viskas buvo tikra… deja, riebus mėnulis-šuo jau anapus tvoros… net nestaugia. Savo sode išsilaižo.

Bet poetiniai pėdsakai nevienareikšmiai, tad kaip pažiūrėsi – regis, kad šuo pabėgo ir gana žaismingai. Op ir atsiribojo.
Ir abejingumasabejaip matomumas – rodo, kad išmanybė nėra blogai – viskas paprasčiau, nuspėjama, gali abejingai stebėti ir naudotis.
 
Geras. Bet nesiglaustysiu ir nesivesiu į kertelę, nes ta išmanioji galimybė labai panaši į abejingumą (paspoksai į ekraną, greit palaikini ir kabo pilnatvė).