← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/87286

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-10-02 22:21:04

Mintis čia paprasta, tik pateikta aplinkui, gražiau įprasminant per Poe žodį.
(Stebėdamas save, kapstinėdamasis po save randi visko; kai kas gali būti ir kaip kitų, bendražmogiška: nuotaikos, išgyvenimai, netgi tam tikras požiūris, vadinamas filosofija…).
Taip, būna didesnių laidojimų, tarsi apibendrinus kažką, nors šiaip tai nuolat kažką užkasi, kažką atkasi… Gali mainytis iš išlendantys pavidalai, gali vieni su kitais grumtis ar draugauti, bet vis dėlto labai įdomu, ar yra, kas toje savęs atradinėjimo daugiskaitoje dominuoja?
O gal ypatinga gyvybės bagažinė be  ribų, atsakymo nė neieškok? Tiksliau, ieškai, bet ar yra? Gal per tokį atvirą klausimą tik ir galima kažkiek artintis link savojo (suvokti save?)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2016-10-02 19:46:47

...taip skausmingai gilu ir prasminga...labai labai...

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-10-02 16:15:13

Štai ir pradedate naują etapą.
Jūsų tiesa, kad AŠ yra daugiskaita. Jeigu būtų vienaskaitinis, tai vargšiukas AŠ tūnotų visą laiką ten kur būtų patupdytas, nemurktelėtų ir nesistengtų net nosies kištelėti iš kiauto. Kai yra daugiaskaitinis, tai pvz. vienas AŠ mėgstantis keliauti, kitas - muzikos mėgėjas, trečias yra įtikėjęs į Lietuvos religiją - krepšinį, o dar kitas yra įtikėjęs - į mūsų elito šventumą  ir t. t. Sakysite, kad tai netiesa, nes kaip tiek daug AŠ viename gali sutarti, kai tikri broliai tų pačių tėvų nesutaria (net į laidotuves neateina), kai reikia pasidalinti tėvų užgyventą turtą. Neeee! Visi AŠ sutaria labai gražiai, nes jie tos pačios sielos broliai. Nereikia nei vieno AŠ laidoti. Tegul jie visi gyvena gražiai ir ilgai. 
Kūrybinio džiaugsmo!