← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/86483

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-08-12 10:11:54

Esu sužavėta Jūsų išminties kupina trijule. Ypatingai Golius. Varnai - krankliai yra išmintingi paukščiai, sugebantys rasti sprendimus visose situacijose. Anot S. Paltanavičiaus: "krankliai žino viską ir niekada neklysta."
Ačiū už įdomų kūrinį.

Vartotojas (-a): daliuteisk

Sukurta: 2016-08-12 02:16:46

Nebijok, moterie, pasivadinusi vyru, varnas Golius neprikarksės, ko nėra – jis tik toliau mato, seniau už mus atsimena, niekada nesuabejoja, kad mums nė taškeliu nebeįžiūrima žemė nesiliauja egzistavusi ir visada  atranda kelią į Šilinių pušelę, kurios įrašytą raštą nemiegotom naktim nesiliauja skaičiusios Pelėdos.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-08-12 00:12:29

Gražiai pušelė įrašo pokalbius. Ir mažame taškelyje sutelpa žvaigždė, o postambis varnas skrydyje virsta tašku. Filosofija, lyrika…
Taigi, yra čia ir išminties, ir išmonės (kelintąkart pagalvoju, kad varnas ir žaltys gali netgi  būti vienas ir tas pats, tik pavidalai tarnauja mintiems pavartymams).
Tiesa, neretai, ir šįkart, galima rasti vietų, kurias turbūt geriau įkerta Golius.

Vartotojas (-a): Šilagėlė

Sukurta: 2016-08-11 23:00:58

Visada malonu skaityti Jūsų kūrybą, kuri praturtina mus savo išmintimi, įžvalgomis, gyvenimo patirtimi. Ačiū!