← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/86034

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Felicija Ivanauskienė

Sukurta: 2016-07-15 14:10:57

Nėra šiurpesnio jausmo nei nusivilti telantingu, ryškiu ir, atrodė, dvasingu Poetu.
Mylėkime mirusius, - jie neišduoda. Meilės.
 

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2016-07-13 20:48:48

Viskas čia gerai - vieną kitą skaitot, parodijuojat, ginčijatės - gyvas veiksmas vyksta ir gerai :) Tik neįžeidinėkit vienas kito, nenustatinėkit diagnozių ir nesiaiškinkit, kas iš ko duoną valgo :DDD Nepamirškit, kad čia žaidimas :)

O dėl šio teksto, tai yra vienas dalykas, kuris krito į akis. Nors autorius jau pakankamai patyręs kūrybiniuose dirvonuose, bet nenaujų, nešiotų sunešiotų vaizdinių neišvengė - išnyko lyg rūkas, saldūs kvepalai, sunkiausia akimirka, neteko prasmės, šaltas prakaitas ir t.t. Teksto šmaikštumui tai kenkia.

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-07-12 17:23:17

Na, "kaip lietau", man atrodo, kad nemažą akmenį įmetėte į moterų daržą. Mat, nusivylė moterimis! Tai kvepalai nepatinka, tai pavydėti nesinori. Norėjote pasakyti, kad vyrai - angelai? Apsižiūrėkite, gal jau dygsta sparnai? Nepykstu. Už teisybę nėra ko pykti.
Šiaip, tai labai geras kūrinys. Asmenybė visai be reikalo nervinasi. Nepanašu, kad kas nors Jus būtų drabstęs purvais.Juk tą pačią temą galima vartyti įvairiais aspektais.
Kadangi čia moterys nepageidaujamos, lekiu pas outside.

Vartotojas (-a): Vasaros meilė

Sukurta: 2016-07-12 12:49:44

Aga. Visko sviete būna. Ir sapnų, ir pasikartojančių įvykių. Perskaičius prisiminiau kaip kai kurie vyrai mane sumaišydavo su kunigu ir klodavo savo gyvenimiškas išpažintis. Ale kiek panašių istorijų girdėjau...

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-07-12 10:04:16

Ironija, sarkazmas...
O mintis liejasi sklandžiai. Aiški pozicija.
Labai pasitarnavo moteris. Gerai užkabinti jos pliusai ir minusai (reprodukcija).
Jeigu būtų leista plėstis ta tema, sakyčiau, kad kalbant apie lyčių santykius tie + ir – yra bene esminiai skirtumai, visa kita panašu (kūno trauka, emocijos).
(Menama Dievo koncepcija sukurti Adomo ir Ievos palikuonius čia nesiremiu.) 

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2016-07-12 09:53:56

kaip lietau, aš tave myliu...

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2016-07-12 09:48:33

Net pasitikrinau kokia dabar mėnulio fazė, kad žž tokia tema populiari patapo. :))) Ai, bet... :)))

Vartotojas (-a): Saulėlydis

Sukurta: 2016-07-12 04:56:25

Žiūriu, spalvinga naktis ŽŽ :). Ne pilnatis dar :)). Prozą retai paskaitau čia. Bet kaip lietus, pakeitęs orientaciją iš eiliuotos lyrikos į tokį tekstą, privertė paskaityt abu kūrinius- geras ėjimas. 
Gaila, bet tikriausia, protinga, kad nesukūrėt galimybės diskutuot. Būtų sujudimo :) Nesiplėsiu čia, bet tai jau antras atvejas per trumpą laiką kai panaši tema artimoj aplinkoj (ŽŽ juk artima), verčia gerokai pamąstyt tam tikrais klausimais :) Ne orientacijos, ne. O požiūrio į žmones kai jie apie tai prabyla. 
Jūsų kūrinį priimu kaip socialinį tyrimą ir provokaciją :) Drąsu :)
Ir laukiu grįžtančio su eiliuota lyrika :) Jums tai sekasi geriau. Ir skaityt maloniau :)

Vartotojas (-a): asmenybė

Sukurta: 2016-07-12 03:42:02

Smagus, pikantiškas, sarkastiškas perdirbtas mano kūrinys. Tikrai labai žaviuosi! Nesumeluosiu, nusijuokiau ne kartą. :) Galite šaipytis ir tyčiotis iš manęs, bet ne visi yra tokie homofobiški. Esu įsitikinęs, kad ir šioje skaitančiųjų aplinkoje yra homoseksualių žmonių. Aš asmeniškai nė karto Jūsų neįžeidžiau. :) Tačiau turi žinoti visi, kad pats drabstotės savo purvo koryje it Tranas aplink, kurį dūzgia vienišos bitės ir kurstote nesantaiką svetainėje. Nemanau, kad kitų menkinimas yra stiprybė, kurią galvojate, kad turite. Jūs įpratęs būti matomas, tačiau likote nuošalyje ir bandote įgauti kitų palaikymą kurstant neapykanta prieš mano tekstus. Siūlau praplėsti bagažą ir paskaityti užsienio žmonių kūrybos. Gaila, kad visa ši situacija tokia prieskoninga, šiurkšti ir apgailėtina. Pažemintas visai nesijaučiu, jei tą norėjote padaryti, o gaila... Jūs man labiau panašus ne į kovotoją, o į sumuštą kiemo berniuką tupinti po daugiabučio pirmo aukšto balkonu, kuris sugeba tik atsivesti "šaiką" ir grasinti. Taip ir darėte man parašydamas žinute ir "iškoliodamas" žodžiais. Šiandien laimėjusių ar pralaimėjusių nėra. Suteptas Jūsų vardas "kaip lietus", nes iškrito daug purvino ir šalto lietaus...