← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/85676

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-06-17 10:51:28

Atsisveikinimas, gyvenimo grožio ir netekties susitikimas.
Palyginus su pirmu variantu, pakeitimai matyti. Šis variantas sudėtingesnis, dar abstrakčiau išlietas.
Lunatikuojantys kiek pretenzinga. Gražumai su varpeliais, gulbelėmis ir kt. gana klampūs (puošmenų kartais būna per daug, minėta ankstesniame komentare).
 
Iš pirmo varianto pašalintos bulkos, šnabė… Tačiau tvirtai laikosi anąkart pataisyti baigščiai > baikščiai (galima baugščiai), bugneliai > būgneliai…
ružavi bijūnai (svetimybė) > rausvi (arba paieškoti tikslesnio atitikmens)
 
… dardenančių varpelių nuo vėjo, cimbolų… > varpelių, dardenančių nuo
eterinių aliejų dvelkiančių levandomis. > eterinių aliejų, dvelkiančių levandomis.
įsukta braškių uogienė į riebius blynelius > braškių uogienė, įsukta į riebius blynelius, …
ar tai liepsnojančios žvakės šviesa šeštą valandą ryto ir šilto vaško kvapas, kapsančio ant medinio stalo. >
ar liepsnojančios žvakės šviesa šeštą valandą ryto ir šilto vaško, kapsinčio ant medinio stalo, kvapas.
(galima kitaip: į riebius blynelius įsukta braškių uogienė ar liepsnojančios žvakės šviesa šeštą valandą ryto ir kvapas šilto vaško, kapsinčio ant medinio stalo).
Toje vietoje galima pagalvoti, kuo keisti dukart kartojamą kvapas. (duonos kvapas, vaško kvapas).
Ir tie prisiminimai nėra surambėję.