Eilėraštis gražus ir teisingas. Na kas dėl teksto, tai man knieti savo nuomonę įkišti tuo (neišvengiamai artėjančios senatvės, ligų, mažos pensijos ir pan.) klausimu: yra toks dalykas, eutanazija vadinasi... Tiesa, pas mus ji uždrausta, bet tai be bėda - duodi slaugytojai 20 eurų į baltą kišenėlę ir ta sutvarko reikalą blic...Nereiks anei šimtų piliulių. O dabar nusišypsokit...
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Laũmele
Sukurta: 2016-06-12 15:27:37
,,Siūbuoja vėjai tuščią glėbio ankštį'"....ypatingai įsirėžė...
Vartotojas (-a): Langas Indausas
Sukurta: 2016-06-11 11:09:44
Eilėraštis gražus ir teisingas. Na kas dėl teksto, tai man knieti savo nuomonę įkišti tuo (neišvengiamai artėjančios senatvės, ligų, mažos pensijos ir pan.) klausimu: yra toks dalykas, eutanazija vadinasi... Tiesa, pas mus ji uždrausta, bet tai be bėda - duodi slaugytojai 20 eurų į baltą kišenėlę ir ta sutvarko reikalą blic...Nereiks anei šimtų piliulių. O dabar nusišypsokit...
Vartotojas (-a): Blakstiena
Sukurta: 2016-06-10 20:01:33
Kiekviena eilėraščio dalelė žiauri ir teisinga, iki skausmo artima ir labai nuostabi. Dievinu eiles, kurios verčia susimąstyti. Ačiū!
Vartotojas (-a): Užuovėja
Sukurta: 2016-06-10 20:00:54
Labai gražiai aprašytas gyvenimo tarpsnis.
Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas
Sukurta: 2016-06-10 18:25:12
Vaizdingai perteiktas gyvenimas, esant negalavimams.
Vartotojas (-a): Saulėlydis
Sukurta: 2016-06-10 15:36:58
Prasmingos, gilios mintys. Gražūs palyginimai.
Vartotojas (-a): Kapsė
Sukurta: 2016-06-10 09:26:55
,,Bet gydo tas, kas duoda vandens kaušą." — Kol yra kam paduoti, ir prie vartų ilgiau pastovėti galima, nes jau aptekome tomis netektimis.