← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/84677

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-04-13 09:48:30

Kartais nuo melo iki tiesos būna labai trumpas atstumas, kurį lengva peržengti. Žvaigždės turi vardus, bet juos sugalvojo žmonės. Kai buvo sudaryti žvaigždėlapiai po 1922m.priėmus lotyniškus žvaigždynų pavadinimus ir jų santrumpas, tik tada pradėta vadinti pastoviais vardais ir tai tik pačias ryškiausias žvaigždes (tai maža dalis). Kitos žymimos sutartiniais ženklais. Graikai pirmieji sistemingai stebėjo dangaus šviesulius.
Žvaigždynai buvo vadinami nevienodai. Pavyzdžiui, Didžiųjų Grįžulo Ratų žvaigždynas vadinamas Ursa Major, UMa (Didžioji Meška), Lietuvoje seniau buvo vadinamas Septyniais Šienpjoviais.
Vargu, ar gali džiaugtis, krisdamas nuo medžio lapas, netekęs maitintojo.
" Kvailiausia ieškoti prasmės beprasmiškuose dalykuose, bet aš ir buvau kvaila."
Nebuvo nieko kvailo, o paprasčiausias troškimas žinių, gamtos pažinimas.
" Mano asmeninės nuomonės apie vaizdą niekas nežinojo, todėl jos niekas ir neatmetė, tai buvo mano gyvybės šaltinis – kiekvieną akimirką sau sugebėti pasidaryti nepaprastą."
Tai buvo Jūsų teisingas sprendimas, mano nuomone.