Istorikas ir filosofas Juozapas Algimantas Krikštopaitis pasaką aiškina kaip mišrios šeimos tragediją (Eglė yra iš „normalaus“ sausumos pasaulio, o Žilvinas − iš jūros, požemių), kurios pabaigoje atstatoma pasaulio harmonija − iškyla amžinąjį atgimimą ir persikūnijimo ciklą demonstruojantys medžiai.
Šiais laikais mišriose šeimose tragiškų atvejų taip pat netrūksta, kai tos šeimos sudaromos iš žmonių, kurių papročiai yra skirtingi.
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Pakeleivis
Sukurta: 2016-04-14 14:32:34
Išsifiltravau kaip esmingiausius:
Susilieja mintys
į žodinius srautus.
mirsite kaip žmonės,
amžinos gyvybės vaisiaus neragavę,
būdami sode Edeno.
Kam jums tas laikinasis pažinimas,
Eglė
vis žalia per žodžių tirštį brenda
lyg belaikė
Žemės gyvybingoji dvasia.
Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas
Sukurta: 2016-04-11 20:22:15
Istorikas ir filosofas Juozapas Algimantas Krikštopaitis pasaką aiškina kaip mišrios šeimos tragediją (Eglė yra iš „normalaus“ sausumos pasaulio, o Žilvinas − iš jūros, požemių), kurios pabaigoje atstatoma pasaulio harmonija − iškyla amžinąjį atgimimą ir persikūnijimo ciklą demonstruojantys medžiai.
Šiais laikais mišriose šeimose tragiškų atvejų taip pat netrūksta, kai tos šeimos sudaromos iš žmonių, kurių papročiai yra skirtingi.