← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/84279

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2016-03-23 15:55:05

Kaip pastebėjau daug eilių skiriate J... nemanau, kad be meilės taip būtų... o eilės gražiai sueiliuotos.

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2016-03-23 13:43:06

Meilė yra mitas? Tai visas gyvenimas - mitas...

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2016-03-23 11:31:56

Nėra dviejų gyvenimų.
Yra tik kitas
Gal žingsnis, posūkis, kita svaja...
Bet net ir tai pradingsta tamsoje...

Šitos eilutės man labai prie širdies, jos daug pasako...

Vartotojas (-a): stela

Sukurta: 2016-03-23 10:31:19

Labai gražus kūrinys.

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2016-03-23 09:16:09

Balsuoju už meilę. Be jos nė žingsnio! Taip jau surėdytas gyvenimas.
Geras žemiau parašytas komentaras, bet nepritariu, kad moterys gali gyventi be meilės. Ji neatsiejama! Visam gyvenimui susaistyta su vaikais. O kiek dar meilių su kitokiais atspalviais! :)

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-03-23 07:39:29

Aš su Jumis sutinku, kad meilė yra mitas, bet tik dalinai. Gyvenime ne visiems lemta ją sutikti. Tai Dievo dovana.  Vienos(i) meilę sutapatina su vandeniu. Nori – atsisuka čiaupą ir atsigeria, nori – užsuka. Kiti, eidami per gyvenimą, išmėto, pasilikdami tik aistrą, kurią perkrikštija į meilę. Visa tai aš ne Jums, „Kaip lietau“ taikiau.
Yra tokių, kurios(ie) bet kuria kaina bando įtikinti save ir kitus, kad jų širdies visą tūrį užima tiktai meilė, o kam nors kitam vietos kaip ir nelikę(tai daugiausia liečia moteris). Man tada norisi paklausti, o ką dar be meilės galėtum pasiūlyti. Juk meilė atsieta nuo pareigų, pasiaukojimo greitai miršta. Gyvenimas nėra sėdėjimas už rankučių susikibus.
Gal bus keista, būdama moteris, pasišaipau iš "tuščių" moterų, tačiau kiekviena turėtų suprasti, kad jos daliai yra skirta svarbi misija. Daugiausia nuo moterų priklauso ateitis, kaip sugebės vaikus išauklėti. Atleiskite.
Labai vaizdingas, prasmingas ir lyriškas kūrinys.