Tai auksiniai žodžiai. Jeigu Salomėja Nėris(turiu mintyje tik jos kūrybą, o ne ją pačią) būtų rašiusi įmantriai, ar būtų sulaukusi tokio pripažinimo?
Pritariu Spikos komentarui.
Sutinku su Jūsų poezijos apibrėžimu, bet, deja, dabar reikia kuo daugiau įmantrybių, kuo keistesnių ir nesąmoningesnių metaforų ir kliedesių, laiko trupėjimų...., kuriuos skaitai ir nesugebi suprasti ar tai parašyta pusiau miego būsenoj, ar po pagirių, ar ištraukus iš galvos savaitės kratinį, išbėrus jį ant stalo ir burtų keliu išrinkus, verčiant jį eilėmis.
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas
Sukurta: 2016-03-18 23:18:53
Tai auksiniai žodžiai. Jeigu Salomėja Nėris(turiu mintyje tik jos kūrybą, o ne ją pačią) būtų rašiusi įmantriai, ar būtų sulaukusi tokio pripažinimo?
Pritariu Spikos komentarui.
Vartotojas (-a): Vasara7
Sukurta: 2016-03-18 12:12:11
ypač gražu tas švelnus šlamėjimas
Vartotojas (-a): spika
Sukurta: 2016-03-18 11:26:42
Sutinku su Jūsų poezijos apibrėžimu, bet, deja, dabar reikia kuo daugiau įmantrybių, kuo keistesnių ir nesąmoningesnių metaforų ir kliedesių, laiko trupėjimų...., kuriuos skaitai ir nesugebi suprasti ar tai parašyta pusiau miego būsenoj, ar po pagirių, ar ištraukus iš galvos savaitės kratinį, išbėrus jį ant stalo ir burtų keliu išrinkus, verčiant jį eilėmis.