← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/83569

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pisha

Sukurta: 2016-03-15 20:16:28

Toks įspūdis, kad kartis užtenka ir to, kad tave prisiminė. 

Vartotojas (-a): šaltuona

Sukurta: 2016-02-17 16:41:40

Gražus toks kalbėjimas, visko jame yra, ir vistiek jis baltas:)
 

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-02-16 16:10:59

Man čia svarbiausia – išgyvenimų skalė: tikėjimasis, abejonės, pereinančios į niūrią neviltį, santykių ir savęs perkratymas, susitaikymas, vėl laukimas, kylantis iš praėjusio laiko nepraeinančio ilgesio.
Dera turinys ir jausmingas švelnus ritmas. Labai gražiai parašyta.
 
... tuščias lapas atneš didžiulį palengvėjimą. Geriau jau tuščias...
Atsiųsk man laišką – tuščią lapą. Aš jį įrėminsiu neužmirštuolių vainiku...
Skaitysiu jį, skaitysiu visa, ką norėsiu išskaityti...
Tik atmintis. Tik atmintis, praeinanti. Iliuzija. Miražas.

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-02-16 12:22:51

Manau, kad Jus myli ir tikrai, jei gausite laišką, tai jis nebus tuščias popieriaus lapas. Jeigu Jums to nepasakė, tai galbūt save nuvertino. Žinote daugelis vyrų nepasitiki savimi.
Jaudinanti miniatiūra.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2016-02-16 06:16:37

Dėkui už jautrų tekstą. Iš tiesų žodžiai suplėšo į kąsnelius realybę. Toks laiškas įmanomas tik tarp labai stipriai jaučiančių viena kitą sielų, tarp asmenybių, pripildytų panašių atspalvių patirties, panašiai suvokiančių paskirtis, tikslus...Idealus tas laiškas, ideali draugystė.