← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/83517

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): stela

Sukurta: 2016-03-13 19:14:00

"...tik per plauką ras skiemenį lūpos, kirčiuodamas tai,ką norėjo..."  labai patiko.  Patiko visos Jūsų eilės kurias skaičiau.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2016-02-13 23:41:26

Kažkam nedašunta. Kažkas ateina ir bando ironizuoti. Nors patys, mano nuomone, rašo vargu ar galėdami paaiškinti ką rašo. Mačiau čia tokių – ateina, pasiblaško ir dingsta. :( Lieka nesuprasti... nes, pasikartosiu, vargu ar patys supranta ką rašo. Čia mano paaiškinimas, antrinu dalinai Pakeleiviui, tačiau savu stiliumi.
Geros eilės, taip ir toliau.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-02-13 21:34:35

Atrodo, Jūs klausėte, kokiu pagrindu skirstoma į skyrius. Bendrais bruožais pabandysiu paaiškinti, kuo skiriasi lyrikos ir poezijos stilistika.
Lyrika – pirmiausia jausmai (įvairiausi, ne tik šviesūs). Praradimai, kančios, neviltis ir pan. Tai atskiras žanras, pasiduodantis irgi ne kiekvienam, reikalaujantis meistrystės.
Poezija – tai, ką praregime, nors lyg ir nepasakyta. Tai ne giliai jautrūs pamąstymai ar vaizdingi filosofavimai, ne tikrovės atspindėjimas, o asociacijos.
Neužtenka perkeltinės prasmės, reikia  metaforų. Jos šakojasi, todėl interpretuojamos daugiaprasmiškai.
Poezija – žvelgimas į nematomą daiktų, reiškinių esmę, ieškant pasaulio visumos ženklų.
 
Kūrinys gali būti labai jaudinantis, teisingas, parašytas vaizdinga kalba, bet visa tai dar nereiškia, kad radosi poezija.

Ryto triukšme“ gražiai sudėtas, bet perkeltine prasme viskas aišku, dominuoja jausmas. Interpretavimas vienplanis.
Žiūrėkite, ir komentaruose Jums linkima tikėti. Taigi į jausmus pataikyta.

Vartotojas (-a): Užuovėja

Sukurta: 2016-02-13 15:39:57

Puiku, belieka tikėti.Geras jausmas.