← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/82962

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pisha

Sukurta: 2016-01-13 23:04:07

Keistas, neeilinis. Vizualiai stiprus. Gan neblgai parodoma išprususi veikėjo beprotybė. Jis lyg ir svaičioja apie grožį ir gėrį, emocijos eina sau ir veiksmai sau. 

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-01-13 15:00:14

Ne iškart įtraukė, bet ties gyvate jau prasideda gerai. Toliau dar geriau. Apie grožį – motyvuota, apie dukrą – šis patino šuolis pasirodė keistas, bet paskutinis sakinys su tolimiausiais sielos kampučiais, o ir pavadinimas viską paaiškina.
 
Pirmame sakinyje netinka padalyviai besimėgaujant, vaikštant, mąstant. Visa tai turbūt atlieka ne kas kitas, o pats veikėjas? Tokiu atveju reikėtų rašyti besimėgaudamas, vaikščiodamas, mąstydamas.
Galima pagalvoti, kaip patobulinti apsimetinėjo laiminga.

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2016-01-13 12:45:53

Puikus pavyzdys, kaip kūrinio pavadinimas neleidžia skaitytojui tapti tik tekstūros zombiu.
Menu tokį kritiko žodį: „Kiekvienas knygos puslapis turi 2 (kartais visai skirtingus!) veidus“.
Matyt, taip yra ir su, atrodytų, gerai pažinta tikrove.
Kūrinys turi nemažą psichologinį užtaisą. 

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-01-13 10:42:29

Iš pradžių ir aš taip pagalvojau, kad tai tik košmariškas sapnas, bet dabar galvoju, kad tai naivių ir egzotikos mėgėjų perspėjimas.