← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/82546

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-12-14 21:49:16

Ar tik nebūsiąs tuo pasiuntiniu pats karietos savininkas? Bet kas ir kuo bebūtų (visi čia vienas kitame), anas visgi akylas, ausylas ir šiaip kartais nušvintantis, nes pagaliau skyrė daugiau dėmesio departamento valytojai. Tai Mūza, be kurios dažnas tokių ir panašių palocių vienvaldis tiesiog pražūtų. Kitaip sakant, aš apie vizijų apsėstuosius ir jų antrąsias puses.
 
Bėga metai ir dienos, keičiasi gairės su Celsijais – kalendoriaus lapeliai… Kažkas pažįstamo iš ankščiau (tad natūraliai telpa į karietą).
Iš pradžių maniau, kad Celsijai – nuotaikos, paskui pasirodė, kad vyrai, gal kokie šulai, nurodantys bendrą aplinkos temperatūrą? Prasiveržus užuominai apie demokratiją, nevalingai pagalvojau apie rusų demokratijos tėvą Kisą Vorobjaninovą, bet karieta iš Pastriekės toliau Lietuvos sienos, jaučiu, neveža. Todėl įstringu tarp tiesiog Celsijų (įvairiai svyruojančių klaustukais).
 
Dzieduli, patikėk šiam angelui. > ką patikėk? Gal patikėk kuo?
 
Žodžiu, jau iki tol, kol nuojautose išryškėja pagrindinė pasiuntinio sugrįžimo priežastis (Tai būtent sodo namelio pertvarka į karietą (…)  Netgi ne sodo namelio, o sodo pertvarka. Net su  jo tvora), viskas ir taip aišku. Ne ta prasme, kad… o ta, kad vyksta ne kokia nors fasado renovacija, o erdvių transformacija sukaupto turinio išsaugojimo vardan. Namelis dar turi kažkokį pamatą, o karieta mobilesnė.