← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/81356

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pisha

Sukurta: 2015-09-16 13:06:04

Geras tekstukas, lengvai susikaitė. Gyvenimiška. Ir.. Jeigu susituokimo priežastis tebuvo išvaizda tai nenuostabu, kad jau po kelių mėnesių atsirado atšalimas (nors ir tai atrodo ankstokai). Tai čia bus dar daugiau dalių?  

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2015-09-15 22:42:48

Smagi ironija... tik kažin kaip ten su ta spermos įtaka smegenims - negi ji tokia didelė?
 

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2015-09-15 16:52:02

graudi tiesa, bet kažkaip prajuokino...

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-09-15 14:17:15

Romano punktai pataikyti ir tarpusavyje sąveikauja labai gerai. Manau, ir psichologiškai viskas pagrįsta. Ir turinys susilieja su dėstymu, nes 1, 2, 3… a, b, c… pirma, antra, trečia… primena aprašomų santykių apogėjaus stilių – punktais, teiginiais.
 
Skaitoma lengvai. Vystymas nuoseklus. Gal galima išimti ar pakoreguoti įvado 6 punktą, bet tai irgi savotiška užuomina į kalbą. Ir kalba čia svarbi. Įgūdžiai, kiekvieno iš sutuoktinių įgyti dar priešromanyje, plėtojami priėjus sūnaus klausimą, o tuo pačiu prisiminti išsipūtę privalumai nusitempia į kažkada… Su pagreičiu.
 
Tikėtini netikslumai (bet priklausomai nuo požiūrio): jei uošvienės nusiteikimas įmanomas (dažnai neatsilanko, tegul jaunieji pabūna vieni), tai sutuoktinės polinkis svaigintis serialais susijęs greičiau su meilės troškuliu.

Pradedant 1 punktu, to ir nebuvo...

Psichologinių problemų, būsenų, santykių kamuolys. 
Viskas tikroviška, nelinksma, bet skaitant juokinga.
 
Dar ir kūrinio kategorija kaip humoras. Nepaneigsi, kad apysaka ar romanas…