← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/79678

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-05-08 23:47:05

Tame tinklelyje visko būna. Dar ir pats tinklelis kaip grotos.
Lyrikė S. Nėris rašė: „Kas gi užuolaidą judina lango, kieno balta rankelė…“, o čia kitokia užuolaida. Pats atveri akį, pats praregi pro savo grotas, jei pasiduodi tam beribiam televizoriui.
 
Į namą neįvesta elektra, užtat yra vidinės antenos, kurias pakrutina žuvėdros. Tiksliai pasakyta: korespondentės. Jos pro langelį perduoda Vyriausiosios programų direkcijos žinią – bet jos laukia ir atsakymo, todėl nori nenori turi įdarbinti savo antenas. Ir pokšt! Labai švęsti gal kenkia, bet labiau kenkia dirbti priverstinį darbą. O dabar debesys iki kelių. Gyveni, esi!
Transliacija tapybiška, čiurlenanti, grojanti, diena kaip riekutė, o ja pasisotinęs...
To dabar ir nerodo. Bet bus vėl rytas (... ims švisti).  
 
Jei dėl kerus – negaliu išjungti ko; variantas išjungti ką irgi galimas, taip parodoma visuma (kad išjungti visi kerai). Šiuo atveju… tam kartui jie tikrai visi išjungti.
 
Ir vėl kitaip apie Būtį. Šįkart nustatyta senoji animacija, tinkanti įvairaus amžiaus publikai: paveiksliukai ar lėliukai puikiai kalba ir apkiautusiam suaugėliui. Gali rinktis, kaip žiūrėsi.
Puikus kadras.