← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/7852

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2006-09-29 20:32:03

:) būtinai. Ne komentaras, o Jūs - ūžesys.

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2006-09-29 20:14:32

Illi - pasiieškokite psichologo arba bent jau logopedo. Atsibodo Jūsų ūžesys. Užsiimkite Platono, Aristotelio ir kitų fundamentalių mąstytojų kritika, o ne kapstykitės beprasmiškoje aizbergo kūryboje. Adjos.

Vartotojas (-a): Judy

Sukurta: 2006-09-29 19:58:45

skvarbi autoriaus mintis- nukeliauja į kosmosą, bet nenukeliauja niekur....
išties- savęs pažinimas- sunkiausia ir daugiausiai sąmoningumo, kantrybės, pastangų reikalaujanti kelionė...kelionė, kai žiūrima ir skverbiamasi vidinėmis akimis, ne išorinėmis, trumparegiškomis, kurių tikslas yra visa užfiksuoti fotoaparato blykstėje ar faktų virtinėje, kad va- buvau ten, šen, net kosmose...gali būti, bet paslapties ir pramės neįminsi...
"Galbūt per toli jau užėjom?"- žodis užėjom, mano nuomone, skamba nekaip..galima būtų paieškoti kitų variantų..
grūmoti, ne grumoti.

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2006-09-29 19:05:55

"Žinot aš tik išsakiau savo nuomonę apie kūrinį šitą, o va kai jūs prakalbote apie mokslinį darbą,tai papildžiau, kad man netrūko mokslinio darbo, gal ne taip supratote, bet jums tikrai nesiūliau jo rašyti. PASAKYDAMA KO TRŪKO, MZANO NUOMONE, ŠIAME KŪRINYJE, aš tik pasakiau , KAD TAI KŪRINYJE TRŪKO, o ne moksliniame darbe, IR JEI TAI BŪTŲ ( tame kūrinyje), JIS TIKRAI NEBŪTŲ MOKLINIU DARBU. tai buvo kūrinio trūkumai mano nuomone, o ne mokslinio darbo trūkumai, ir jei jie būtų užpildyti, tai kūrinys nebūtų mokslinis darbas" - :) :) :).
Nuostabu!

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2006-09-29 18:34:48

1. Rašau apie dalykus, kurių nesuprantate Jūs ir prie kurių supratimo bandau bent kiek priartėti aš pats;
2. Tai ir yra mano paties eksperimentas, faktų nėra išvis, o tik paminėtos kelios aplinkybės ir keli teiginiai (ne mano), kurie mano manymu verti dėmesio arba yra itin svarūs bei verti gilios filosofonės įžvalgos;
3. Neteigiu, kad rišliai ir pilnai išsakiau tai ką norėjau, tuo labiau nieko nekreipiu grynai sau naudinga linkme; priežastinės sąsajos - nebūtina viską visada grubiai pažodžiui determinuoti: priežastis, eiga, pasekmė - susivesti gali kiekvienas savaip, kaip jam atrodo tinkama; o jei ko trūksta ar norisi papildymo - aiškiai ir konkrečiai galima nurodyti, o ne skleisti abstrakčią miglą.
4. Netegiu, kad daosistai teisūs. Ten yra žodis GALBŪT. Ir jeigu GALBŪT teisingas vienas teiginys, dar nereiškia, kad jie absoliučiai teisūs. Ko čia prisikabinote vien tik prie daosistų? Yra ir gili krikščioniška mintis (Šv. Grigorijaus), kurią suvokti itin nelengva, kartais gali neužtekti tūkstantmečių, o kartais gali užtekti vienos akimirkos jos suvokimui. Tai irgi ne sausas nugludintas faktas ir priežastį įvardinti ar apibrėžti žodžiais taip pat nelengva.
5. Daug ir toli nukeliaujantys gyvenimo turistai pasirodo nenukeliauja niekur.
6. Su Jumis ginčytis beprasmiška.

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2006-09-29 17:35:49

Jūs, Illi, kabinėjatės prie atskirų detalių ir "pametat" visumą, kaip žmogus perskaitęs 10 psl pamiršta, ką skaitė pirmame psl. Jeigu Jūsų tikslas į kiekvieną žodį atsakyti 10 000 žodžių, kad įrodytumėte neginčytiną beprecedentę savo tiesą, tai aš pasitraukiu iš šito žaidimo.

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2006-09-29 17:14:27

Gal ir yra, turbūt nemažai yra, nes dauguma moterų iš trobos neišeina visą savo gyvenimą :)

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2006-09-29 17:06:47

:) tebūna kaip Jūs sakote, negi ginčysies su moterim :), "Kai jau net ir moterys atostogų skrenda į Marsą" :)

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2006-09-29 16:55:04

Illi, nebūtina iškraipyti kūrinį pagal savo nesupratimo lygį. Jeigu jis Jūsų nei kiek neliečia, bala nematė, geriau užssimkite mezgimu nei kartokite tą patį n kartų.

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2006-09-29 16:35:40

2 illi - priežasčių ieškokite patys. Čia ne mokslinis darbas, nepretenduoju į išsamumą, todėl nesiruošiu ir nenoriu pateikti nuogus faktus ar priežasčių grandines. Kiekvienas tai gali atrasti savaip. Jeigu kažką tai veikia kaip moralas - tegul veikia, nieko negaliu padėti. Man tai sarkazmas atmiežtas ironija, tačiau kai kurių dalykų negalima liesti, jie per daug šventi... bent jau aš nedrįstu. Į kai kuriuos klausimus nėra atsakymų. ČIA ir DABAR nėra atsakymų. Kaip toli iš smalsumo beskristum į kosmoso erdvę, gali ne tik nepriartėti prie kai kurių atsakymų, o išvis nutolti į priešingą pusę (čia ne moralė). O moralė (jei taip norima), per daug ekspirementuojant smalsumu į išorę arba vidų - nereikia stebėtis katastrofomis, kataklizmomis, klizmomis...