← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/7543

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2006-09-15 11:02:04

Nebegaliu neįsikišti. Neraiškus, suveltas illi minčių srautas svyrauoja ties absurdo riba. "Sekti Kristumi reiškia tapti blogio auka." - ABSURDIŠKAS teiginys, po kurio bet kokia diskusija ir tolimesnė eskalacija tampa beprasmė. O dėl "Ratais ūkiančio vilkelio beprasmiškai inercijai" - gaila, kad suprasta buvo kabinantis už žodžio "inercija" fizikinės prasmės, o ne už pačios esmės, kad ir siaurąja prasme, kurią grubiai perfrazavus galėtų skambėti net ir taip - "Dirbu, kad valgyčiau, o valgau, kad dirbčiau". Tiesą sakant, visų kitų illi frazių beveik išvis nesupratau.

Vartotojas (-a): Judy

Sukurta: 2006-09-15 08:53:36

sutinku su barabu.sis autorius visad "kerta" per pabaiga...nesutinku su illi, Jis- tas, kuris mato ir girdi viska- nesijuokia is savo kuriniu, o liudi, tiesiog jei tie kuriniai tai zinotu, t.y tai, jog apsimesti, staipytis, slapstytis gali tik vienas pries kita, ne pries ta, kuris juos sukure, tada suprastu, koks tas jus staipymasis beprasmiskas ir juokingas....beje, kaip galima sakyti, kad gilumu nelabai:)kas tada yra gylis, gilumos ir gelmes???jei autoriui jusu manymu, illi, nepvyko perteikti esmes(kuri jums nesnuvokiama siame kurinyje, bet vercianti susimastyti, perziureti savo pasaulejauta), tai ne esmes dalykas, o israiskos...apie esme galima isvis nekalbeti, nieko nesakyti, bet ji bus...sekimas Kristumi..

Vartotojas (-a): Judy

Sukurta: 2006-09-15 07:48:20

ta apti autoriaus gvildenama tematika..
bet kad kitokia siais laikais nublanksta..
skvarbus kalbejimas..