← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/75113

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2014-07-27 23:29:20

Gražiai parašyta. Su malonumu perskaičiau.
Bukovskio nemėgstu. Manau, kad jis netikras. Sumitologizuotas. Tai tik mano nuomonė.

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2014-07-27 00:06:59

Kartais gailiuosi to, kuo esu > reikia keisti sakinį, pvz., Gailiuosi dėl to, kas esu, Man apmaudu dėl to, kas esu.
bebaimiškai tamsiomis gatvėmis, tikėdamasi... > bebaimiškai tamsios naktys – nejunglus junginys, nes kaip naktis gali būti bebaimė, jei šiuo atveju ji nėra personifikuojama? Pabaiga neaiški – reiktų pasakyti, ko tinkintis buvo klaidžiojama naktimis.
Išmokau neskriausti nei savęs, nei kitų per daug jaučiant ir galvojant > 1. Vien jaučiant ir galvojant kitų nuskriausti neįmanoma. 2. Čia netinka padalyvio forma, keičiu į pusdalyvį.
 Nemėgstu alkoholikų,  bet jam nepapriekaištaučiau > dėl ko minimam autoriui nebūtų priekaištaujama?
Bet jis irgi numirė > netinka naują sakinį pradėti „bet“, tam vartojamas „tačiau“.
miesto senamiestis > du bendrašakniai žodžiai vienoje vietoje – stiliaus klaida. Galima tiesiog įvardyti miestą:) (ar tai yra Kaunas, ar Vilnius ar kitas miestas).
Žengiu aukštyn link jo > „link“ yra polinksnis, todėl turi būti vartojamas po pagrindinio žodžio, ne prieš jį (jo link).
tuo pačiu > kartu
Matau, kad paliekama nemažai klaidų, jas kiek pakomentavau, ištaisiau. Mintys neretai iki galo neužbaigiamos. Manau, ne visad motyvuotai vartojama parceliacija.
Sėkmės kuriant ir ieškant:)


 

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-07-26 00:07:21

Su malonumu perskaičiau. Iki pilno malonumo betrūksta Bokovskio, bet jo nesu skaitęs. reikėtų... :)