← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/75030

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Saulėlydis

Sukurta: 2016-06-05 04:58:36

Prasminga ir iškalbinga.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2014-07-20 09:36:25


... palaimintoji tyla... Taip reikalinga. Rudens įsaulyje ji prabyla kiekvienam sava prasme...
Lyriška, įtaigu, labai prasminga visuma. 

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-07-19 19:59:17

Giliai kapstelėjote. Tikrai patiko.

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2014-07-19 16:19:41

talpu ir brandu einant link tylos

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2014-07-19 16:04:05

Iškalbinga tyla...

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2014-07-19 11:06:17

"O ką naktį veiksite - ar laisvą valią atimti,  ir jau tada užteks visko kas duota?.." - pamąstyk ir į tai.
Autoriau slapyvardžiu Ražas, jei tavo mintis būtų galinga, tai štai taip iš širdies tau pasimeldus, tokia maldele  - atsitiktų nei mažiau nei daugiau, jis duotų: tu pataptum nebyliu,o jei galvoje mintys šauktų - ir atmintį atimtų - turėtum tylą tą kurios prašai. 
Žiūrėk: "duok mums pinigų kasdienių - o kur juos leisti patys surasime..." -  tolygu; (jei pinigai būtų ne kasdieniai - bet jie kasdieniai... šaligatviu vaikštai - mokesčius moki, o ne šaligatviu negali, juk neturi sparnų, kad skraidytum... - o gal dar kasdienių sparnų? bet jei vienam duotų - kiti jį užlestų, o jei visiems - būtų ir oro keliai, taip?..) ; tyla duota, ir garsai duoti - paukščių čiulbesys, medžių vėjy šurmulys, bangų muša į krantą, perkūno griausmas, gervių klyksmas - visa tai jau duota, ir žvaigždžių mirgėjimas, saulės tekėjimas - visa tai duota... IR dar duota laisva valia... /-/ šitas tekstas, man tai vienareikšmiai NE. kodėl? - pakomentavau su pvz..