← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/75023

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2014-07-19 22:59:09

Laukiančiojo tyla — ypatinga: čia liūdesys, čia šypsenėlė, o kartais karčios ašaros pabyra.

Vartotojas (-a): Vaja

Sukurta: 2014-07-19 09:02:20

Visai gražus lyrikos tekstas :) 
Laukimas stotyje su neišsakytais dalykais netgi labai man susijęs... O ir tylų visokiausių būna...

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2014-07-18 23:55:03

Aš čia randu viską- ir užslėptą tylą, labai saikingai, nesaldžiai išreikštus jausmus. Atsiveria visas vidinis pasaulis, jo trapumas. Kaip išlaikytas vynas- ypatingas skonis, spalva ir kvapas...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-07-18 23:45:49

Geras darbas. Manding, kad mintis atskleista, čia kitiems kitaip rodosi :(

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2014-07-18 20:13:33

eilėraštis kaip eilėraštis, bet sutikite su tuo, kad jis nelabai atskleidžia tematiką - nors kalbama apie nepasakytus viens kitam žodžiais jausmus, mintis - bet tai nėr tyla; Nors daug žmonių numiršta, taip ir nepasakę kažko, neatskleidę kažko, ar nutylėję kažką, o norėją pasakyti; lygiai kaip ir daugeliui žmonių numirus, likę gyvieji kremtasi, kad taip ir nepasakė svarbiausio, ar kažko - ką norėjo jų širdis išsakyti ir panašiai, bet tai ne tylos tema, (nepasakyti - neatskleisti ir neparodyti jausmai, mintys) ne tylos. Sakau, eilėraštis kaip eilėraštis, tačiau konkursinė tema jame beveik nepaliesta, paliesta netiesiogiai, tai tik šalutinėj linijoj čia ta tyla, o ne tylos tema.