← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/75013

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2014-07-18 23:33:07

Stilius naujas, o jausmų išraiška ta pati. Puikiai

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2014-07-18 19:48:09

Man irgi atrodo , kad labai tiktų pavadint Šešėliu..Neskaičiavau aš čia nieko, man čia skaitėsi  ir gėrėjausi jausmu, puikiai perteiktu , beje skaičiau kelis kartus , kad pajusčiau eilėraščio gilumą.

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2014-07-18 15:20:44

Kaip sudėtinga ir neįdomu skaičiuoti skiemenis - kaip gaunasi taip... O jums gaunasi ir skaičiuojant...

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2014-07-18 11:24:18

Nes akli nesuvokia apgaulės. > paprasti, ne nauji, bet reikšmingi žodžiai vis tik. Tekstą taip sklandu skaityti.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2014-07-18 09:27:44

Kas, jei ne turinys apsprendžia, kokiu rūbu jis apsigobęs išeis iš sielos? Jūsų žodis yra puikiai valdomas, žodynas gausus, metaforos savitos. Žodžiu, stiliukas jau susiformavęs, tad gebate suderinti ir cilindrą su pižama..:))
O šis kūrinys turi ne tik stilistinį savitumą, bet ir minties gelmes. Beje, dėkoju, kad vakar neleidote likti man sausai be komentarų - labai draugiškas paguodimas. 

Vartotojas (-a): žemiški sparnai

Sukurta: 2014-07-18 00:59:38

Eiliavimas man visada buvo neįkandamas riešutas, netgi po lapą išbarstyti žodžiai atrodo prasmingai, svarbu sugauti žodžius. Eiliavimas gal tik estetikos reikalas, mano nuomone. Prisiminkim menų alkoholiką H. Radauską ir jo šlifuotas eilutes. Jautrus šis tekstas, priverčia virptelėti. Netgi tamsa įgauna šviesos, kai dėmesys skiriamas prisilietimui. Autorius nepamiršo, jog aklumas dovanoja kitų pojūčių gausą.  Jausmai...