← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/74925

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2014-07-12 14:08:15

Kiekvienas savaip save įprasmina. Tik pamaniau, kad likti daina kiek rizikinga – ar tikrai joje liksi priklausys nuo atlikėjo minčių ir noro, tad...

Vartotojas (-a): skroblas

Sukurta: 2014-07-12 09:41:02

Daug virpančio jausmo, gražių vaizdinių. Visai geras, nuoširdus eilėraštis.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-07-11 20:45:54

Na, bent tiek sulaukėt - viena eilutė... :))) Man tai daugiau eilučių :)))

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2014-07-11 17:33:40

absoliučiai niekas, labai kritikuočiau įvaizdžius raišką jau iš esmės, metaforos - žinokite dainos yra raktais ne rakinamos - o ATRAKINAMOS. (muzikinis tekstas parašytas penklinėse yra paleidžiamas - atrakinamas prieš penklinę raktu (boso, smuiko - bet raktu) dar daugiau, dainos įkalintos neskamba, taip pat kaip ir aktoriniai darbai, atliekami muzikiniai kūriniai, atliekami choreografiniai kūriniai, literatūriniai, kas bebūtų - taisyklė tokia, jei menininkas myli meną savyje, jis jį ištransliuoja - (menas neįkalintas) jei menininkas myli save mene - pats menas yra įkalintas, kol jis jį atlieka. Atėjai į koncertą, ir klausaisi, kaip kokia dainininkė dainuoja papais, špylkom, maivymosi pozom - žodžiu, vampyrizuoja, o dainos nėr... ji myli save dainoje - daina įkalinta klausytojui, nėr dainos. o jei dainą myli menininkas savyje, jis dainuodamas virsta daina - supranti?..

visas eilėraštis yra nenoriu užgauti, bet prastas.
bet man patiko jame viena eilutė. Pasidžiauk ja, ji išbaigta ir graži.:
" Aš sugrįšiu lyg žodžiai iš tavo dainų. "
šita eilutė gera.