← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/74910

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2014-07-13 12:45:24

O ką tai turi bendra su literatūra? Klaviatūros kaitaliojimas - ne kūryba.
Nemalonu skaityti, nes labai daug įtūžio.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2014-07-13 00:04:28

Koks puikus kodavimas, toks lyriškas, prasmingas ir išmintingas...Prašykitės, priims dirbti į STT. Vertingas kadras.

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2014-07-11 15:37:50

Na, taip! Dar hieroglifų ar arabiškų kringelių priraičius...
Taigi, „Tu mšutfy lfš lfy“ (t.y. šuns balsas į dangų neina). 

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2014-07-10 22:52:58

įdomu. Man patiko. O dėl akrostichų tikrai verta mintis. Būtų galima ir kokį konkursėlį surengti su prizais ir baliais už ES pinigus(juokauju).

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2014-07-10 21:46:27

o siurbėlės, niekšai, bastūnų gauja
Diplomuotų valizų vežikai
kai kur kai kas...
ir t.t.
Tai - naujas pažaidimas, gal ir įdomus, laiko turint. Tačiau- kokia jo prasmė? Prisiminti rusišką klaviatūrą? Pasikartoti Maironį?Norint galima užkoduoti kur kas prasmingiau, įdomiau ir žaismingiau, pvz. sukurti eiles su kokio nors autoriaus akrostichu ir t.t.Mėgstate eksperimentus, todėl jums čia plati erdvė tobulėti.

Vartotojas (-a): jotvingė

Sukurta: 2014-07-10 20:09:40

Detektyviškai atkoduot vien iš Kai kam ir įspėjus- Maironis siūlomų raidžių- įdomu buvo (lėtokai;>),
nekodavau žiūrėdama į klaviatūrą - vis pamirštu tas rusiškas raides joje. Todėl įveikiau 1 eilutę - aišku. Tik rodos, bastūnų gauja tarpo trūksta.

 

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-07-10 18:15:26

Oi, kaip tiiingiu šiandien galvoti, tas tvankumas slegia :( Bet vien už tuos šifrus reikia pagirti, nes tai tikrai naujovė ŽŽ.

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2014-07-10 17:25:09

kas atkoduos, tai copy-paste mestelėkite, „šarados".
patiko labiausiai tai: (pamąstymas baigtas.)