← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/74875

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2014-07-08 10:39:36

Sutinku su Vaiva. Tikrai radau daug įdomių minčių.

Vartotojas (-a): Vaja

Sukurta: 2014-07-08 07:33:44

Skaičiau kelis kartus, tikrai yra įdomių minčių... Iš vienos pusės skaitant, gali pamatyti nusivylimą, bet paskaičius giliau - supranti, kad to nusivylimu nepavadinsi, greičiau, siekis gebėjimo gyventi neprisirišant, be aistrų, šiek tiek budistiškai nuskambėjo šis tekstas Jūsų. Tačiau vis tiek, kibimo esama, jis aiškėja antroje eilėraščio dalyje, visgi prisirišama, nes įdomu, kaip bus toliau, norima į kažką kabintis. Įdomu tai, kad subjektą laiko, jo būtį pratęsia tiesos paieška. 

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2014-07-07 19:22:05

Ir iš viso, nevalgyk, negerk nekvėpuok - organai dėvisi - nemylėk - numirsi... :)
Bet šitas nors su logika, tik sakau, kad visiškai kitaip mąstau į pasakytą; Esmė ne amžinas gyvenimas, o tavo dvasinės kokybės kokybė (pasikeitimas) gyvenimas, kūnas, viltys ir troškimai, netektys ir praradimai - visa tai tik priemonė tavo dvasios transformacijai - esmė, atėjai ir išeisi - kas pakito - tik tavo dvasinė kokybė, kūnas laikinas, jausmai kurie atrodo tikri - tik iliuzija, visa tai tik priemonė, todėl daryk viską, eik iki galo, žir pamatyk,kas už viso to - slypi dar giliau. Žinai kaip dainuoja amžiną atilsį,taika jam, V.Kernagis "bet jei klysti,tai klysk iki galo..."   

                                         http://www.youtube.com/watch?v=9IyWkOz5HL0